نسخه چاپی

یازده سال زندگی در قفس + تصاویر

اما به گفته او كسی در روستایشان حاضر نبود برای او قفس بسازد چرا كه از انتقام پسرش می‌ترسیدند. به همین دلیل این پیرزن روستایی مجبور شد با مشقت فراوان در انباری خانه اش یك قفس بسازد و پسرش را در آن به مدت یازده سال زندانی كند.


به گزارش نما به نقل از پارسینه، يك پيرزن چيني، فرزند خود را كه مبتلا به نوعي بيماري رواني است، يازده سال در فقس زنداني كرده است.

50327_319.jpeg


 داستان از جايي شروع شد كه فرزند يك پيرزن 74 ساله چيني در سال 2001 پسربچه‌اي را در يكي از كوچه‌هاي روستايشان به قتل رساند. پس از رفتن او به زندان، پزشكان تشخيص دادند از نوعي بيماري رواني رنج ميبرد و در نتيجه بايد آزاد شود. پس از آزادي از زندان براي بار دوم فردي را تا حد مرگ كتك زد و دوباره به زندان بازگشت.

50328_932.jpg


 او پس از يك سال حبس در سال 2002 آزاد شد و به خانه بازگشت. مادر اين فرد مبتلا به جنون، تصميم گرفت او را در فقس نگه دارد و از جرائم بعدي‌اش جلوگيري نمايد. اما به گفته او كسي در روستايشان حاضر نبود براي او قفس بسازد چرا كه از انتقام پسرش مي‌ترسيدند. به همين دليل اين پيرزن روستايي مجبور شد با مشقت فراوان در انباري خانه اش يك قفس بسازد و پسرش را در آن به مدت يازده سال زنداني كند.


50329_585.jpg

50330_772.jpg


۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...