نسخه چاپی

حمایت جامعه اسلامی مهندسین از ولایتی

عکس خبري -حمايت جامعه اسلامي مهندسين از ولايتي

دبیر كل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینكه این حزب از كاندیداتوری علی‌اكبر ولایتی حمایت می كند اظهار داشت: البته رویه جبهه پیروان خط امام و رهبری تبعیت از جامعتین است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس عصر امروز در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اتفاقاتی که قبل و بعد از ثبت‌نام کاندیداها و موضوع تائید صلاحیت‌ها اتفاق افتاد، مشخص شد که در این انتخابات رقابت بین 8 کاندیدا صورت می‌گیرد که ما به همه آنها احترام می‌گذاریم.

وی افزود: همه افرادی که صلاحیت آنها تائید شده‌ قابل احترام هستند، البته طبیعی است که مواضع متفاوت و گوناگونی داشته باشند.

نایب رئیس مجلس بابیان اینکه ما در جامعه مهندسین ضمن احترامی که برای همه کاندیداها قائل هستیم به این نتیجه رسیدیم که از کاندیداتوری علی اکبر ولایتی حمایت کنیم، اظهار داشت: حمایت از علی اکبر ولایتی با توجه به سوابق وی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، صورت گرفت.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: البته رویه جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره تبعیت ازجامعتین بوده و ما به دنبال این هستیم که در سایه این عزیزان حرکت کنیم و امیدواریم تا به نتیجه مناسبی برسند، تا ما هم بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

باهنر تصریح کرد: در فراکسیون رهروان ولایت نیز نظرات متفاوتی وجود دارد و ممکن است هر کدام از اعضا از کاندیدای خاصی حمایت کنند و لذا حضور کاندیداها در مجمع عمومی می‌تواند نقش مهمی در تصمیم آنها داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاید فراکسیون رهروان ولایت به عنوان فراکسیون اکثریت به جمع‌بندی درباره کاندیدای خاصی نرسد چرا که اینجا جایی نیست که اقلیت را وادار به تبعیت از اکثریت کنیم.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه فراکسیون‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هم در درون مجلس فراکسیون رهروان ولایت هستند، اظهار داشت: در جلسات فراکسیون رهروان ولایت حتی اصلاح‌‌طلبان مجلس نیز حضور پیدا می‌کنند.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...