نسخه چاپی

پورمختار در گفتگو با نما:

لغو ورود پرونده سفر جنجالی احمدی نژاد به صحن مجلس

عکس خبري -لغو ورود پرونده سفر جنجالي احمدي نژاد به صحن مجلس

پرونده سفر پر هزینه رئیس جمهور به نیویورك به صحن علنی مجلس نخواهد رفت.با اغاز به كار تحقیقات در كمیسیون اصل 90 مجلس مشخص شد بسیاری از از همراهان رئیس جمهور در این سفر خانواده و اقوام مسئولان دولتی بودند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با نما از لغو قرائت گزارش اعضا این کمیسیون درباره آخرین سفر رئیس جمهور به نیویورک خبر داده است.
اخبار مربوط به همراهی رئیس جمهور توسط هیاتی 125 نفره در اخرین سفر رئیس جمهور به نیویورک که سال گذشته انجام شد این روزها دوباره داغ شده است، تحقیقات کمیسون اصل نود مجلس در این باره با شکایت نادر قاضی پور نماینده ارومیه اغاز شد ، او معتقد بود دولت باید درباره حضور هیاتی 125 نفره در این سفر به مجلس توضیح دهد.
با اغاز به کار تحقیقات در کمیسیون اصل 90 مجلس مشخص شد بسیاری از از همراهان رئیس جمهور در این سفر خانواده و اقوام مسئولان دولتی بودند.
گفته می شود هتلی که در سال گذشته میزبان رئیس جمهور و همراهان وی بوده است ، به ازای هر اتاق برای هر شب اقامت 600 دلار دریافت می کند تنها هزینه اقاما مسافران در نیویورک 330000 دلار بر آورد شده است حالا اما با این رئیس کمیسیون اصل نود که پیش تر از قرائت گزارش در صحن علنی مجلس خبر داده بود در آخرین اظهار نظر خود از منتفی شدن آن خبر داد.
محمد علی پور مختار دراین باره اعلام کرد: در جلسه ای که در مجلس در این باره برگزار شد مقرر شد کمیسیون گزارش خود را برای هیت رئیسه مجلس ارسال کند اما به نظر می رسد قرائت رسمی گزارش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی دیگر در دستور کار نباشد.
به این صورت ماموریت کمیسیون اصل نود مجلس هم درباره سفر رئیس جمهور به همراه هیت 1250 نفری به نیویورک به پایان رسید.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...