نسخه چاپی

حسینیان: یك زن رییس مجلس نهم باشد

عکس خبري -حسينيان: يک زن رييس مجلس نهم باشد

رییس و نایب رییس اول و دوم و كل كار پردازان و منشی ها به عهده خانم ها گذاشته شود

روح الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: پیشنهاد شخص من در جبهه پایداری این است که ما این بار ریاست مجلس را به عهده خانم ها بگذاریم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد دادم برای اینکه بگو و مگو هایی که غرب علیه نظام جمهوری اسلامی دارد ، خنثی شود ، این مورد مطرح شود ؛ غرب یکسره در تلاش است تا بگوید جمهوری اسلامی به زن بها نمی دهد ؛ پیشنهاد می کنم هم برای تجربه و هم نشان دادن اعتقاد به ارزش زنان ، رییس و نایب رییس اول و دوم و کل کار پردازان و منشی ها به عهده خانم ها گذاشته شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده این پیشنهاد را با بسیاری از خانم ها و آقایان مطرح کردم که البته آقایان نظر مثبتی بر این موضوع ندارند ، اما خانمها نظر مثبتی نشان دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نسبت به ریاست آقایان حداد و لاریجانی ذهنیت منفی داریم؛ در ریاست آقای حداد نگران این هستیم که ریاستش در دست یک عده افراد خاص از جمله آقای توکلی بیافتد و نگران این هستیم که چرخاننده مجلس با ریاست آقای حداد به دست یکی ، دو نفر آدم خاص باشد ؛ در جبهه پایداری نیز نگران این داستان هستیم.

نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از آقای لاریجانی هم نگرانی هایی داریم و می ترسیم باز هم مدیریت مجلس هشتم ادامه یابد ؛ البته نکات مثبت هم دیده می شود که از جمله آقای لاریجانی در برخی مسائل قاطع تر است و حداد محافظه کار است و این نظر شخص بنده است.

وی در خاتمه گفت: انتخاب ریاست مجلس نیازمند یک مشاوره و مشورت جدی با نمایندگان انتخاب شده است؛ در جبهه پایداری درباره ریاست مجلس نهم بحث مشخصی نشده است و ما برنامه هایی داریم که در وقت خود بیان می کنیم.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...