نسخه چاپی

مشایی به تاریخ پیوست/ «زنده‌باد بهار» مانند باران و رعد و برق بهاری زودگذر بود؟

ظاهرا خورشید اقبال نامزد پرحاشیه دولت كه با حجم گسترده تبلیغات رسانه‌ای و شعار «زنده‌باد بهار» پا به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته بود، مانند باران و رعد و برق بهاری زودگذر بود و هنوز خرداد به نیمه نرسیده غروب كرد.

به گزارش نما به نقل از آخرین نیوز، چند روز پیش یک فایل صوتی از مشایی به همراه آهنگ حماسی در رسانه ها منتشر شد که در آن گویا وی در ديدار با برخي از اعضاء ستاد خويش گفته است اميدوارانه به کار خويش ادامه دهند.

به نوشته سایت های نزدیک به دولت، گویا مشایی تا دیروز به تغيير در سيستم تعيين صلاحيت‌ها اميدوار بوده است.

پیش از این همین منابع اعلام کرده بودند که ستادهاي وي، تا روز سه شنبه به فعاليت خود ادامه خواهند داد و منتظر حکم حکومتي خواهند ماند.

اما به هر حال هفت روز پس از اعلام عدم‌احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی، روز گذشته خبر تعطیلی ستادهای تبلیغاتی وی اعلام شد.

این در حالی است که از امروز صبح سایت "دولت بهار - دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان اسفندیار رحیم مشایی" هم به حالت تعلیق در آماده و عملاً تعطیل شده است.

در پی این فعل و انفعالات دیروز (سه شنبه) رییس ستاد انتخاباتی دولت بهار، در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای انتخاباتی آقای مشایی در حال حاضر با توجه به این‌که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند اسفندیار رحیم‌مشایی به ستادهای خود گفته تا روز سه‌شنبه صبر کنید فعالیت می‌کنند یا نه؟، گفت: چنین چیزی به نقل از آقای مشایی درست نیست و ایشان چنین صحبتی را نگفته‌اند و از طرف دیگر ستادهای حامی آقای مشایی تعطیل شده‌اند.

شریف‌زاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای جریان حامی دولت برای انتخابات شورا به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا نه؟ گفت: 99 درصد کاندیداهای جریان حامی دولت به دلایل واهی از جمله عدم اعتقاد به اسلام، عدم التزام به ولایت فقیه و عدم التزام به قانون اساسی ردصلاحیت شده‌اند و بنابراین فعالیتی صورت نمی‌گیرد.

ظاهرا خورشید اقبال نامزد پرحاشیه دولت که با حجم گسترده تبلیغات رسانه‌ای و شعار «زنده‌باد بهار» پا به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته بود، مانند باران و رعد و برق بهاری زودگذر بود و هنوز خرداد به نیمه نرسیده غروب کرد.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...