نسخه چاپی

هاشمی در حال رصد برنامه‌ كاندیداها/ جلسه اصلاح‌طلبان با خاتمی

عکس خبري - هاشمي در حال رصد برنامه‌ کانديداها/ جلسه اصلاح‌طلبان با خاتمي

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاكید بر این كه آیت الله هاشمی رفسنجانی تاكنون از كاندیدایی اعلام حمایت نكرده است، گفت: وی هم اكنون در حال رصد كردن برنامه های كاندیداها برای اداره كشور است.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد هاشمی در گفتگویی در پاسخ به این سئوال که آیا آقای هاشمی تصمیم به حمایت از کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری گرفته است یا خیر؟ اظهار کرد: ایشان در حال حاضر فقط برنامه های نامزدهای مطرح را رصد می کنند و تاکنون از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده اند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دیدار آقایان روحانی و عارف با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و این که سایر کاندیداهای حاضر در عرصه انتخابات هم دیدار و یا درخواست انجام دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته اند یا خیر؟ خاطر نشان کرد: آقایان روحانی و عارف اخیر دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند، اما تاجایی که بنده اطلاع دارم، سایر کاندیداها بعد از اعلام رسمی نظر شورای نگهبان دیداری با ایشان نداشته اند.

در پاسخ به این سئوال که بر اساس یادداشت منتشر شده از شما در سایت شخصی آیت الله هاشمی تاکید بر عدم حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی داشته اید، افزود: بنده درباره موضع اصلاح طلبان مبنی بر حمایت یا عدم حمایت از یک کاندیدای خاص در انتخابات را از آقای مجید انصاری نقل قول کردم. وی چند را پیش گفته بود که «اصلاح طلبان دو کاندیدا در انتخابات داشتند، یکی آقای خاتمی که ثبت نام نکردند و دیگری آقای هاشمی که اینگونه شد؛ لذا اصلاح طلبان دیگر کاندیدایی ندارند».

این فعال سیاسی در عین حال تصریح کرد: البته اصلاح طلبان اخیرا با آقای خاتمی جلسه ای داشته اند تا درباره چگونگی ورود به انتخابات، حمایت و یا عدم حمایت از کاندیداهای موجود منتسب به این طیف تصمیم گیری کنند. البته بنده از خروجی این جلسه اطلاعی ندارم و برای این که اطلاع دقیق تری کسب کنید بهتر است با خود این دوستان تماس بگیرید.

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سئوال که با توجه به عضویت شما در حزب کارگزاران، تصمیم نهایی این حزب برای چگونگی ورود به انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب حاضر در صحنه چیست؟ گفت: من فردی تشکیلاتی هستم و منتظرم جلسه حزب کارگزاران تشکیل شود تا تصمیم گیری درباره این مسائل در آن انجام بپذیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که زمان برگزاری جلسه حزب کارگزاران برای تصمیم گیری درباره انتخابات ریاست جمهوری چه وقت خواهد بود؟ گفت: احتمالا در یکی دو روز آینده جلسه حزب برگزار خواهد شد و در آن برای مسائلی که مطرح کردید تصمیم گیری می شود. بعد از آن مواضع رسمی حزب از طریق سخنگو اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...