نسخه چاپی

آخرين خبرها ازدوتيم پرسپوليس و استقلال در نقل و انتقالات

وضعیت سرخابی ها در نقل و انتقالات

این روزها بازار نقل وانتقالات بسیار پر شور به كار خود ادامه می دهد و دوتیم پرطرفدارسرخ آبی هم تلاش می كنند از قافله عقب نمانند.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، دراین فصل از نقل وانتقالات تاکنون پرسپولیسی ها گوی سبقت را از رقیب آبی خود ربوده اند در ذیل نگاهی به خرید های این دوتیم می اندازیم.

پرسپولیس

*مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه اولیت تمرین پرسپولیس در مورد بازیکنانی که دایی می‌خواهد خاطرنشان کرد: «8-9 بازیکن لیگ برتری را دایی اسم داده که تا کنون 5 تای آنها را جذب کردیم که تنها سه چهار نفر باقی مانده‌اند.»

*حمید علی‌عسگر هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن با نظر علی دایی به مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

*انصاری‌فرد پس از هادی نوروزی، دومین مهاجم پرسپولیس است که قرارداد خود را با این تیم تمدید می‌کند.

*رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از 2 روز مذاکره با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد به تفاهم رسید.

*از سوی دیگر مهرداد کفشگری بازیکن فصل گذشته راه آهن هم با پرسپولیس قرارداد بسته است.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد میلاد غریبی و محمد عباس‌زاده، به مدت 3 سال با مهرداد کفشگری بازیکن سابق تیم راه‌آهن نیز قرارداد امضا کرده‌اند و این بازیکن به جمع تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.



استقلال

*مدیربرنامه های سیدمهدی رحمتی و جی لوید ساموئل گفت: مسوولان باشگاه استقلال تاكنون هیچ پیشنهادی برای ماندن رحمتی وساموئل ارایه نكرده اند و باید منتظر مشخص شدن وضعیت باشگاه استقلال بمانیم.

*به دنبال توافقات اولیه باشگاه استقلال با محمد مهدی نظری بازیکن فصل گذشته فجرسپاسی این باشگاه با آرش افشین مهاجم تیم فولاد به توافق اولیه رسید. پیش از این گفته می شد آرش افشین با فولاد قرارداد بسته است اما این بازیکن هیچ قراردادی با فولاد ندارد و طی هفته های آتی قراردادش را با باشگاه استقلال به طور رسمی امضاء خواهد کرد.

*از سویی پژمان منتظری مدافع تیم استقلال در تماس با مسئولان این باشگاه جدایی خود از جمع آبی پوشان را اعلام کرد. منتظری در این تماس ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرد که در حال حاضر مشغول مذاکره با 4 تیم قطری است و جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی است.

*همچنین به محض تماس منتظری با مسئولان استقلال و امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم خواستار جذب هادی عقیلی شد.هادی عقیلی که فصل گذشته در تیم القطر بازی می کرد صبح امروز به ایران آمده است و طی روزهای آینده با استقلالی‌ها وارد مذاکره خواهد شد.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...