نسخه چاپی

اعلام معیارهای جامعه روحانیت

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه فرض ما این است كه می توان بین دو معیار اصلح بودن و مقبول بودن به جمع بندی رسید، گفت: در غیر این صورت صالح مقبول را به اصلح غیر مقبول ترجیح می دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خصوص شاخص های جامعه روحانیت برای معرفی نامزد اصلح، به دو معیار اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه نظر مردم محترم است اولین ملاک ما اقبال مردمی است که از میانگین نتایج حاصل از نظر سنجی های انجام شده توسط ارگان ها و موسسه های مختلف به دست می آید.

وی در توضیح معیار دوم به ارزیابی فضای انتخاباتی جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از مصادیق فضاسنجی انتخاباتی عدم وجود حواشی پیرامون نامزدها، اصلح بودن و کارامد بودن نامزدهاست.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: فرض ما این است که می توان بین این دو معیار به جمع بندی رسید و نامزد اصلح و کارامد و در عین حال مورد اقبال مردم را معرفی کرد ولی در غیر این صورت صالح مقبول را به اصلح غیر مقبول ترجیح می دهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا جامعه روحانیت قصد دارد به طور مصداقی نامزدی را معرفی کند یا خیر، تصریح کرد: اگر اعضا مصلحت بدانند به طور مصداقی اعلام موضع می کنند و فرد خاصی را معرفی خواهند کرد، در غیر این صورت به یک معرفی کلی و عمومی در خصوص ملاک ها بسنده خواهند کرد و البته این موضع گیری به مشورت با جامعه مدرسین حوزه علمیه هم بستگی دارد.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...