نسخه چاپی

عضو هيات رئيسه مجلس با

ردپای حامیان دولت در میتینگ‌های جلیلی

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینكه فضای انتخابات با به داغ ترین روزهای خود نزدیك می شود، گفت: اصولگرایان با اجماع مانع دومرحله ای شدن انتخابات شوند.

حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، درباره فضا و آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فضای انتخابات با بحث های تبلیغاتی که نامزدها در صدا و سیما مطرح می کنند، به داغ ترین روزهای خود نزدیک می شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم گذشت چند روز از تبلیغات تکلیف آرای سرگردان مشخص نیست، تصریح کرد: در چند روز آینده با تشریح بیشتر برنامه ها از سوی نامزدها قطعاً مردم با دید بازتر و فراغ بال بیشتری می توانند به گزینه اصلح دست پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید بیشتر به مسائل کارشناسی و برنامه محوری بپردازند، ادامه داد: تشریح برنامه ها به صورت کارشناسی شده و پرهیز از گفتمان خلاف واقع برای بسترسازی انتخاب منطقی از سوی مردم و آرام کردن فضای جامعه موثر خواهد بود.
سبحانی نیا با بیان اینکه با وضع موجود انتخابات دو مرحله ای می شود، تصریح کرد: جریان اصولگرایی باید با اجماع بر روی حداقل دو نامزد از ایجاد شکاف و دو مرحله ای شدن انتخابات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه طیف اصلاحات با عارف و روحانی وارد صحنه انتخابات شده، گفت: قطعاً با اجماع اصلاح طلبان بر روی یک گزینه از میان عارف و روحانی کار برای اصولگرایان مشکل خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور محمد غرضی به عنوان نامزد مستقل در انتخابات، توضیح داد: غرضی در وضعیت فعلی شانس چندانی برای به دست آوردن آرا ندارد، البته ایشان قدری دیر وارد صحنه انتخابات شد و خود نیز امید چندانی برای رئیس جمهور شدن ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس درباره سرنوشت دولت پس از انتخابات، گفت: دولت دهم همچنان سیال و در مستقر شدن پشت کاندیدای خاص دچار سردرگمی است، اما در روزهای آینده باید منتظر ماند و مواضع دولت را دید، اما نباید این نکته را فراموش کرد که حامیان دولت در میتینگ های جلیلی حضور پیدا می کنند و احتمال قرار گرفتن دولت در صف بندی وی وجود دارد.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...