نسخه چاپی

ولايتي:

به تخریب‌ها علیه خودم پاسخ سلبی نمی‌دهم

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: برخی بداخلاقی‌ها مردم را آزار می‌دهد و بر این اساس تاكید كرده‌ام نباید پاسخی سلبی به تخریب‌ها علیه بنده در فضای انتخابات داد.

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: برخی بداخلاقی‌ها مردم را آزار می‌دهد و بر این اساس تاکید کرده‌ام نباید پاسخی سلبی به تخریب‌ها علیه بنده در فضای انتخابات داد.

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز چهارشنبه در جمع مردم زنجان با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین دعای ما این است که هرآنچه خیر نظام و انقلاب است اتفاق بیفتد، ابراز امیدواری کرد که منتخب مردم صادقانه به ملت خدمت کند.

وی عمل به وعده‌ها را از جمله نکات کلیدی در سخنرانی‌ها و بیان موضوعات در عرصه انتخابات دانست و افزود: مشکلات اقتصادی و برخی اشکالات در فضای سیاسی باید توسط منتخب مردم رفع شود.

عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به انس طولانی و سال‌های متمادی خود با مقام معظم رهبری یادآور شد: به خاطر این نزدیکی، می‌تواند مفسر بیانات ایشان باشد. تقدم و تأخر حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی به خاطر این است که ابتدا باید انتخاباتی پرشور با انتخاب دولتی مقتدر و باتدبیر سر کار بیاید و سپس این دولت، به تلاش و برنامه ریزی جدی برای حل مشکلات مهم اقتصادی همت گمارد.

ولایتی تاکید کرد: مردم ایران علی رغم وجود مشکلات، همچنان علاقمند به نظام و رهبری هستند و باید برای چنین ملت فهیم و عزیزی، کارهای زیادی انجام شود.

وی با نامگذاری دولت خود به عنوان دولت اخلاق گفت: برخی بداخلاقی‌ها مردم را آزار می‌دهد و بر این اساس تاکید کرده‌ام نباید پاسخی سلبی به تخریب‌ها علیه بنده در فضای انتخابات داد.

ولایتی با اشاره به سابقه چند دهه حضور خود در عرصه بین الملل افزود: هیچ کشوری در منطقه به عزت و سربلندی ایران نیست و تنها موضوعی که از دیگر کشورها عقب هستیم بحث اقتصادی است.

وی ثبات در تصمیم گیری‌ها را متذکر شد و گفت: از جوانان مجرب و افراد کاربلد استفاده خواهیم کرد و بازسازی روابط اقتصادی و روابط خارجی را در دستور کار خواهیم داشت.

این کاندیدای ریاست جمهوری سیاست خارجی را شامل اقدامات مختلفی دانست که در نهایت موجب کاهش مشکلات اقتصادی و کم شدن تحریم‌ها می‌شود و در عین حال، تبدیل اقتصاد از توزیعی به تولیدی را از جمله برنامه‌های خود توصیف کرد.

ولایتی گفت: پول‌های سرگردان خارج از کشور را که متعلق به ایران است به داخل باز می‌گردانم.

وی هدف از نامگذاری دولت خود به نام "متمم" را این موضوع دانست که وی ملت را اصل می داند و دولت را متممی برای تکمیل کارها و برنامه‌ها خود می‌داند.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به پرسش یکی از حاضران درباره شبهاتی که پیرامون برنامه صد روزه دولت وی برای مهار مشکلاتی چون تورم و گرانی های روزافزون گفت: برخی در این مسئله خلط مبحث کردند. مسئله روز مردم، حل مشکلات معیشتی و گرانی‌های بی رویه و مداوم است که برنامه بنده مهار این موضوع در عرض 100 روز و سپس اجرای برنامه های میان مدت و دراز مدت است و نمی توان در خصوص چنین موضوع مهم و ضروری، قول 2 ساله داد چراکه منطقی نیست و نیاز به درمان فوری دارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تدوین یک لایحه فوری برای تنفس دادن به صنایع و کارخانجات، بخشودگی مالیاتی به تولیدی‌ها و دمیدن نفس تازه به فضای اقتصادی برای شروع دوباره را از جمله برنامه های خود عنوان کرد و در ادامه گفت: لایحه ای را برای واگذاری کامل مسکن مهر به مردم و به نام شدن این واحدها به نام صاحبان آن به مجلس خواهم داد.

ولایتی افزود: هدفمندی یارانه طرح بسیار خوب است ولی به طور ناقص در حال اجرا است به طوریکه مردم می‌گویند یارانه را بگیرید و قیمت‌ها را به قبل باز گردانید. 30 درصد یارانه‌ها باید به تولید اقتصادی یا به تولید صنعتی و کشاورزی اختصاص یابد.

وی گفت: کشاورز ما امروز به خاطر گرانی نهاده ها از کشت و زرع خود پشیمان شده است ومی گوید دخل وخرج ما به هم نمی‌خورد؛ دولت آینده باید از محصول تولیدی وکشاورزی حمایت کند. زمانی ما 14 میلیون تن گندم تولید می‌کردیم، اما امروز چند میلیون تن گندم وارد می کنیم؛ برنامه ما تولید محور کردن اقتصاد و مردمی کردن تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به تولیدات بخش صنعت اشاره کرد و گفت : باید از صنعتگر حمایت کنیم، چرا که حمایت از صنعتگر یعنی حمایت از تولید و اشتغال.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...