نسخه چاپی

گلایه های امروز رهبری از نمایندگان

نماینده مردم تهران با بیان اینكه مطالبات رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس قابل تامل است و باید به دنبال پاسخ آن بود، اظهار داشت: در دیدار امروز نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری ایشان نسبت به صندلی های خالی، گعده های انتهای جلسه، رای ندادن ها و بی توجهی نسبت به محتوای پیشنهادهایی كه داده می شود و برخورد های غیر اخلاقی تذكراتی را بیان داشتند كه بدون شك این موارد در شان مجلس شورای اسلامی نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر، الیاس نادران نماینده مردم تهران با اشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار به نمایندگان در خصوص منظم بودن، دقت کردن در طرح ها و لوایحی که در کمیسیون ها مطرح می شود و همچنین رعایت اخلاق، توصیه هایی را داشتند.

وی گفت: ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز فرمودند تا به امروز به قانون به خوبی عمل شده است و بنده نیز نظر خاصی روی شخصی ندارم. ایشان همچنین از رد صلاحیت شدگانی که نسبت به نظر شورای نگهبان و قانون تمکین کردند تشکر کردند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که در دیدار اخیر نمایندگان با مقام معظم رهبری ایشان توصیه هایی را به نمایندگان داشتند، این توصیه ها چقدر تا به امروز عملی شده و کارنامه مجلس نهم را در یک سالی که گذشت چگونه ارزیابی می کنید گفت: با توجه به ظرفیت های مجلس و مجموعه کارشناسی که دارد رفتار قابل قبولی را از مجلس شاهد بودیم.

نادران خاطرنشان کرد: مجلس کارنامه قابل قبولی دارد و در طول یکسالی که از عمر مجلس نهم گذشت به خصوص در بررسی بودجه اقدامات فوق العاده خوبی در خصوص شفاف کردن ارقام بودجه، عملیاتی کردن آن، تخصیص بجای منابع به خصوص در مواردی که در دولت مغفول مانده بود انجام گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقام معظم رهبری انتقاداتی نیز نسبت به عملکرد مجلس داشتند گفت: بله، ایشان نسبت به صندلی های خالی، گعده های انتهای جلسه، رای ندادن ها و بی توجهی نسبت به محتوای پیشنهادهایی که داده می شود و اخلاقی برخورد کردن، تذکرات مشفقانه ای را بیان داشتند که بدون شک وجود چنین مواردی در صحن علنی خانه ملت در شان دستگاه تقنینی و نظارتی کشور نیست.

نادران با بیان اینکه مطالبات رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس قابل تامل است و باید به دنبال پاسخ آن بود، گفت: البته رهبر معظم انقلاب نیز از عملکرد مجلس تعریف کردند و فرمودند مجلس مجموعه کارشناسی است و بر اساس گزارشاتی که من دارم اقدامات مجلس قابل تقدیر است.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...