نسخه چاپی

فرماندار بهارستان:

بهارستان آماده برگزاری انتخاباتی باشكوه است

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این شهرستان مهیا است و این شهرستان از هر لحاظ آماده برگزای انتخاباتی باشكوه است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از بهارستان، یونس نوبخت ‌در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه مسئولان برگزار کننده انتخابات تمام تلاش و سعی خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بزرگ در این شهرستان انجام داده‌اند افزود: ایجاد بسترها و شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور از مهمترین وظایف مسئولان برگزارکننده این انتخابات است که خوشبختانه مسئولان در این شهرستان با تلاش شبانه روزی زمینه‌های این حضور را فراهم آورده‌اند.

وی تأکید کرد: دشمن از ماه‌ها قبل برای ضربه زدن به این انتخابات توطئه‌های گوناگونی را در نظر گرفته است لذا داشتن بصیرت و آگاهی از مهم‌ترین ارکان برگزاری انتخابات است.

نوبخت افزود: البته دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند چرا که ایران اسلامی دارای مردمانی ولایتمدار و آگاه است.

فرماندار بهارستان در بخشی دیگر از سخنان خود به فتنه دشمنان در سال 88 اشاره کرد و گفت: به یاد داریم که در انتخابات سال 88 دشمنان چه فتنه‌ای را به پا کردند اما در آن توطئه بزرگ هم نتوانستند پیروز باشند لذا سرشکسته‌تر از قبل به لانه‌های خود خزیدند.

نوبخت تأکید کرد: ملت ایران تا زمانی که اتحاد و لایتمداری خود را حفظ کند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که به این نظام مقدس ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند تحریم و تهدید کشور را آغاز کردند و با تحریم‌های مختلف در نظر دارند تا ملت ایران را از حضور در سرنوشت کشور خود دلسرد کنند.

نوبخت افزود: اما دشمنان باید مطمئن باشند که این تحریم‌ها هیچ اثری در روند تصمیم گیری ملت ایران در سرنوشت کشورشان نخواهد داشت و آنان پرشور تر از گذشته در این انتخابات حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات منفی و استفاده از رسانه‌های خود تفکر و اذهان عمومی مردم و به ویژه نسل امروز را مورد هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند با این تبلیغات منفی و دروغین نسل امروز را از مسیر اصلی انقلاب دور کنند.

فرماندار بهارستان افزود: دشمنان هنوز نمی‌دانند که نوجوانان و جوانان ایرانی از خرد و توانایی، و هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند و یاوه‌های دشمنان هیچ تأثیری بر روی آنها نخواهد داشت.

نوبخت در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان از انجام این تحریم‌ها عدم پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.

وی تأکید کرد: آنها در نظر دارند تا با این تحریم‌ها ایران از عرصه‌های علمی مختلف دور بماند و به عنوان کشوری عقب مانده تلقی شود.

نوبخت بیان داشت: اما خوشبختانه دانشمندان و فعالان علمی کشور با این تحریم‌ها از پای ننشستند و با اتکا به علوم و دانسته‌های خود بیش از گذشته به قله‌های پیشرفت و توسعه دست پیدا کردند.

وی در ادامه همچنین به احداث شهرک صنعتی بهارستان اشاره کرد و گفت: احداث این شهرک گامی مهم در جهت توسعه خدمات به مردم و مسیری مهم در جهت توسعه اشتغالزایی بوده است.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...