نسخه چاپی

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان:

مشاركت مردم در انتخابات امنیت اجتماعی را ارتقا می‌دهد

عکس خبري -مشارکت مردم در انتخابات امنيت اجتماعي را ارتقا مي‌دهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: مشاركت بالای مردم در انتخابات موجب ثبات نظام، ارتقای امنیت اجتماعی و پیشرفت كشور می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران انتخابات را عرصه حضور مشارکت سیاسی جامعه خواند و اظهار کرد: حساسیت نظام بین‌المللی برای به‌سرانجام رسیدن مشارکت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران که در مقابله با نظام سلطه و استکبار قد علم کرده، ویژه است.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هرچه از عمر نظام می‌گذرد، انتخابات در دوره‌های جدید از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

مهدوی به تقارن انتخابات ریاست جمهوری ایران با جنبش بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و جنبش وال‌استریت در نظام غرب اشاره کرد و افزود: بازخورد نتایج این دوره از انتخابات ایران تنها ملی نیست بلکه بازتاب‌های بین‌المللی مناسب دارد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه نظام سلطه و زور در جهان برای متاثر کردن انتخابات ایران همت ویژه‌ای به‌کار می‌برد، تصریح کرد: دشمنان فضاسازی رسانه‌ای و جنگ روانی گسترده‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به‌راه انداخته‌اند.

وی استفاده از حربه تحریم شدید اقتصادی علیه ایران را به منظور تحت شعاع قرار دادن مشارکت سیاسی مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: نظام سلطه مذاکرات هسته‌‌ای و اعمال تحریم‌ها را منوط به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران کرده است.

مهدوی با تاکید بر اهمیت انتخابات در ایران، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهم و اصلی در نظام و ساختار جمهوری اسلامی ایران دارند و حماسه‌سازانی اساسی انتخابات در طول انقلاب بوده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان نقش آفرینی مردم با مشارکت بالا را موجب ثبات نظام، ارتقای امنیت اجتماعی و پیشرفت کشور خواند و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم توام با آگاهی در انتخابات زمینه را برای پیشرفت و ترقی جامعه اسلامی بهتر فراهم می‌کند.

وی بر عدم تاثیرپذیری مردم از جنگ روانی، فضاسازی تبلیغاتی، تعصب‌های باندگرایی، قبیله‌گرایی و قومیت‌گرایی تاکید کرد و یادآور شد: مردم با توجه به برنامه، گفتمان و آرمان‌های نامزدهای انتخاباتی رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند.

مهدوی با بیان اینکه تمام مردم ایران حتی رهبر معظم انقلاب در انتخابات دارای یک رای هستند، اظهار کرد: تمام مردم در ساختار انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور شریک باشند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در پایان حضور هوشیارانه و دقیق مردم در برابر توطئه‌ها، جنگ رسانه‌ای و هجمه روانی دشمن را موثر دانست و تصریح کرد: مردم ایران همیشه مصالح ملی را بر گرایش‌های قومی، حزبی و سیاسی ترجیح می‌دهند.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...