نسخه چاپی

استارت فتح الله زاده برای جذب كریمی!

عکس خبري -استارت فتح الله زاده براي جذب کريمي!

ما یك هفته فرصت داریم تا برویم دنبال راهكارهای اقتصادی و ببینیم می شود كار را جمع كرد یا نه ... اگر شد هفته دیگر دور هم می نشینیم

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال بعد از ابقا در پست خود باید تا یک هفته شرایط مالی نافرم تیمش را سروسامان بدهد. او که به قول خودش امسال مقابل مشکلات خم شده، هنوز روحیه اش را حفظ کرده است تا جایی که وقت مصاحبه همان آدم جذاب و شوخ و خوش صحبت است.


سوژه مصاحبه ما با فتح الله زاده بحث امروزش در این باره بود که ماندنش هنوز 50-50 است . او می گوید: با دوستان هیئت مدیره جلسه گذاشتیم و آنها لطف کردند و استعفای بنده را نگذاشتند مطرح بشود . با این حال ما یک هفته فرصت داریم تا برویم دنبال راهکارهای اقتصادی و ببینیم می شود کار را جمع کرد یا نه ... اگر شد هفته دیگر دور هم می نشینیم وو برای بکسال بعد کار را می بندیم .



فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال که چقدر به جمع شدن مثبت این بحث خوش بین است جواب سرراستی نمی دهد این درحالی است که استقلال به نقش آفرینی او در فصل نقل و انتقالات نیاز دارد .



اما یک موضوع مهم ، اینکه نظر مي رسد بازگشت علي كريمي به فوتبال تمام تيمهاي ليگ برتري را به فكر انداخته تا او را جذب كنند. بعد از گسترش فولاد، فولاد، راه آهن، نفت تهران،ملوان و تراكتورسازي حالا نوبت به استقلال رسيده.فتح اله زاده كه عاشق تركاندن بمب هاي بزرگ در فصل نقل و انتقالات است در محفلي خصوصي اعلام كرده كه به كريمي براي حضور در استقلال پيشنهاد مي دهد.



وقتی این شایعه را با او مطرح می کنیم این طور جواب می دهد که : علی کریمی بازیکن بزرگ و شخصیت ممتازی است اما این بحث اصلا مطرح نبوده چون تازه امروز این مسئله که او به پرسپولیس نمی رود قطعی شده و در هر صورت در این مورد باید امیرقلعه نویی تصمیم بگیرد نه من اما من دوست دارم علی کریمی آبی پوش بشود . چراکه نه ؟ او بازیکن مهم و ممتازی ئ رفوتبال ایران است و استقلال جای این دسته ستاره هاست .



سئوال آخر ما از فتح الله زاده درباره پیشنهاد 10 میلیاردتومانی علی شفیع زاده برای کمک به استقلال در قبال در اختیار گرفتن بخشی از سهام باشگاه است که فتح الله زاده می گوید :در این مورد اختیار با اقای وزیر است نه بنده . من فقط می توان قرارداد اسپانسر امضا کنم . چون استقلال و پرسپولیس دولتی هستند در این زمینه باید خود اقای وزیر تصمیم بگیرد .

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...