نسخه چاپی

سعید حدادیان حمایت خود از یك كاندیدا را تكذیب كرد

سعید حدادیان در واكنش به خبر اعلام حمایت وی از برخی كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری كه دربرخی رسانه ها منتشر شده بود به تهران پرس در یادداشتی مكتوب گفت:


بسمه تعالی
اینجانب فعلا به هیچ مورد قطعی نرسیدم البته با لحاظ احترام به دیگران، منتخب ما حتما از طیف اصولگرایان خواهد بود و تا به این لحظه ازهیچ کاندیدایی اعلام حمایت و طرفداری نکرده ایم.

انشالله پس از بررسی های لازم اگر به کاندیدای خاصی رسیدیم اعلام خواهیم کرد. مجددا اعلام می کنم در حال بررسی هستیم و اخباری که مبنی بر حمایت اینجانب از کاندیدای خاص باشد کذب است. نکته: ما حامی و علمدارهیچ کاندیدایی نیستیم. اگر هم رای به کسی بدهیم نظر نسبی ما بوده است./ والسلام

در روزهای اخیر اخباری مبنی برحمایت مداحان مشهور تهران از جمله حاج منصور ارضی،محمد طاهری،محمود کریمی وسعیدحدادیان از کاندیدای خاص پخش شده است که در تماس حضوری با سعید حدادیان وی اعلام کرد چنین مطلبی صحت ندارد.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
قاسم
0
0
۱۳۹۲/۳/۹
ما عادت داريم بعضي ها رو الکي گنده کنيم حمايت کردن يا نکردن يه روضه خوان از کانديدايي چه تاثيري داره؟ توي محل ما هم يه پيرمرد روضه خوان هست که با يه موتور گازي ميره اين ور اونور روضه مي خونه پنجشنبه ها هم پاتوقش قبرستون محله 15 آيه اول سوره الرحمن رو مي خونه 1000 تومن مي گيره قول ميدم به محض اينکه از روضه خوان محلمون شنيدم به مي مي خواد راي بده به اطلاع مردم هميشه در صحنه برسونم
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...