نسخه چاپی

‌قاليباف در جمع مردم زاهدان‌:ملاكم‌ ‌‌قانون است

امكانات ‌شمال و جنوب كشور ‌را برابر می‌كنم‌‌

عکس خبري -امکانات ‌شمال و جنوب کشور ‌را برابر مي‌کنم‌‌

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های خود برای سراسر كشور گفت: بنا دارم امكانات را در از شمال تا جنوب كشور با هم برابر كنم و در این راستا ملاكم فقط رعایت قانون است.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز در جمع مردم زاهدان در مسجد الغدیر این شهرستان به تشریح مواضع خود پرداخت و اظهار داشت: در کشور اسلامی، شیعه و سنی، کرد، لر، فارس و بلوچ با هم برادر و برابرند و از همه آنها در بدنه دولت استفاده می‌کنم.

وی افزود: جوان ایرانی با هر قومیت و مذهب باید احساس کند که می‌تواند از ظرفیت‌های خود برای توسعه کشور استفاده کند و با روحیه خودباوری وارد صحنه‌های مختلف شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید تبعیض‌های قومی و مذهبی را در بین مردم برداریم.

قالیباف تصریح کرد: اگر در حماسه سیاسی مردم تشخیص بدهند که من می‌توانم خدمتگزارشان باشم، مطمئن باشید دولتی را اداره می‌کنیم که تمام کشاورزان، کارگران، اقوام مختلف، اصناف، جوانان، محرومان خود را در آن ببینند.

وی بیان کرد: یکی از تبعیضات موجود، تبعیضات جغرافیایی است به این گونه که هر انسانی به مرکز نزدیک‌تر است از امکانات و منابع برخوردار و هر استانی که با مرکز فاصله دارد، محروم است، این در حالی است که باید تمام مردم در جای جای کشور از امکانات برابر برخوردار باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با حمایت مردم مناطق محروم، برای توسعه، عمران و آبادانی این مناطق برنامه دارم.

توسعه جنوب شرق از اولویت‌های من است

قالیباف ادامه داد: در تهران و سایر استان‌ها نیز برنامه دارم که شمال و جنوب در برخورداری از منابع و امکانات باهم برابر باشند.

وی اذعان داشت: مشکلات و سختی‌ها در تمام کشورها هست ولی اگر مردم بدانند که دولت با آنها همگام بوده و برای رفع مشکلاتشان دلسوزانه و با تفکر با پای کار است قطعاً احساس آرامش دارند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ملاک ما رعایت ‌قانون است و بر اساس مبانی قانون و اسلام حرکت می‌کنیم‌ و با متخلفان نیز برابر قانون برخورد کرده و از طرفی انسان‌های پاک و خدمتگزار را می‌ستاییم.

قالیباف با بیان اینکه من از نزدیک با مشکلات منطقه سیستان و بلوچستان آشنا بوده و مطالعات لازم را برای رفع مشکلات آن انجام داده و راهکار دارم گفت: تلاش می‌کنیم توسعه پایدار را در این منطقه ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به تفکر و اندیشه و توانایی افراد، از تمام اقوام در کابینه دولت قرار می‌دهم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در دورترین مناطق روستایی و کپری این استان، طعم رفاه و امنیت و آسایش چشیده شود.

قالیباف گفت: امیدواریم با حمایت جوانان پیروز این عرصه شده و با تفکر اندیشمندان و نخبگان کشور را به سمت توسعه و پیشرفت در دنیا سوق دهیم.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...