نسخه چاپی

دانشگاه آزاد نیازمند اصلاحات فرهنگی و ارتقاء كیفیت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم اصلاحات فرهنگی و ارتقاء كیفی دانشگاه آزاد اسلامی تأكید كرد.

به گزارش نمانیوز به نقل از مهر، فرهاد دانشجو ظهر سه شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پروژه موفقی برای نظام اسلامی از حیث تربیت دانشجو بوده است و امروز بیش از سه و نیم میلیون فارغ‌التحصیل و یک و نیم میلیون دانشجو دارد.

وی ادامه داد: این بستر با حمایت نظام اسلامی و در رأس آن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همچنین تلاش‌های صورت گرفته مسئولان مختلف در طول سال‌های بعد از انقلاب مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و جاسبی فراهم شده است و اگر این بستر نبود امروز جوابگوی این تعداد زیاد دانشجو نبودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دوره توسعه کمی دانشگاه با سرعت سپری شده اما در مباحث کیفی نیازمند ارتقاء کیفی متناسب با کمیت در همه زمینه‌های سیاسی و صنعتی و ‌پزشکی و ... هستیم.

وی ارتقاء کیفیت آموزش و تحقیق را از دیگر دغدغه‌های این دوره دانشگاه آزاد دانست و بیان کرد: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه جهان اسلام و جهان به لحاظ تعداد دانشجوست و این دانشگاه بیش از یک میلیون و 600 هزار دانشجوی حضوری دارد و باید از لحاظ کیفی حرف‌های جدیدتری داشته باشیم و در عرصه‌هایی مانند فلسفه و حقوق اسلامی همچنین رشته‌های صنعتی و ... در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

دانشجو با بیان اینکه باید اهداف دانشگاه آزاد اسلامی به سمت رفع نیازهای جامعه باشد گفت: به لحاظ کمی بنای خوبی بنا شده است اما در مباحث کیفی متمایل است و اگر اصلاح نشود از اهداف دور خواهیم شد.

گفتنی است بخشی از این دیدار محرمانه انجام شد.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...