نسخه چاپی

مديركل ارشاد آذربايجان غربي:

رهنمودهای رهبری نقشه راه فعالیت رسانه‌ها است

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های مختلف نقشه راه فعالیت نشریات است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در همایش رسانه و حماسه در ارومیه اظهار کرد: انتقاد منطقی، نظارت، اطلاع‌رسانی، ارتقای آگاهی مردم، جلوگیری از دامن زدن به سوءظن‌ها، دوری از مشغول کردن ذهن مردم به مسائل فرعی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری برای فعالیت رسانه‌ها است که باید مدنظر این قشر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصحاب مطبوعات در مقاطع مختلف تاریخ به عنوان عاملان حماسه در جامعه ایفای نقش کرده‌اند به طوری که نمره قبولی این قشر بیشتر از سایر صنوف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با مثبت ارزیابی کردن روند فعالیت رسانه‌های استان، ادامه داد: این ناانصافی است که ما نشریات و مطبوعات خود را متهم به دلسرد کردن مردم بکنیم چرا که امتیاز این قشر بیش از سایر اصناف در جامعه است.

وی با بیان اینکه شعار حماسه سیاسی برگزاری انتخابات پرشور و میلیونی متبلور می‌شود، افزود: رهبر معظم انقلاب دیدگاه های جامع و کاملی را در راستای تحقق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری مردم دارند که باید همه دست در دست هم دهیم تا منویات رهبری تحقق یابد.

همایش «رسانه و حماسه» با حضور جمعی از اساتید عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و جمعی از اهالی رسانه این استان در ارومیه آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری این همایش عمل به منویات مقام معظم رهبری و نقش رسانه‌ها در خلق حماسه بزرگ بود.

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...