نسخه چاپی

حجت‌الاسلام يونسي در همايش امراي بازنشسته ارتش:

دولت كنونی بداخلاقی و تهمت زنی را نهادینه كرد

عکس خبري -دولت کنوني بداخلاقي و تهمت زني را نهادينه کرد

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: دولت كنونی با تهمت زدن و بداخلاقی ضربات غیرقابل جبرانی به شایسته‌ها و نخبگان كشوری وارد و به نوعی آن را در كشور نهادینه كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين "علي يونسي" در همايش ديدار "حسن روحاني" با امراي بازنشسته ارتش و زنان موسسات قرآني با بيان اين که من يک راي دارم، اظهار داشت: بيان اين جمله من باعث تعجب شما در اين جلسه شد اما بايد بگويم خيلي‌ها بعد از پيروزي انقلاب تلاش داشتند که اين راي را از من و تو بگيرند.

وي افزود: تلاش مشترک مخالفين انقلاب و طرفداران به ظاهر دو آتشه انقلاب براي گرفتن آراي من و تو در اين 34 سال بارز است.

وزير اطلاعات دولت اصلاحات ادامه داد: هر شهروندي حق شرکت و يا عدم شرکت در انتخابات را دارد ولي در ايران بايد يک شهروند بداند که به عنوان وظيفه در انتخابات شرکت کند.

حجت‌الاسلام يونسي ادامه داد: نتيجه تلاش گروه‌هاي معاند انقلاب اين است که مي‌خواهند نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.

وي تصريح كرد: دولت فعلي با موج سواري و بهره گيري از برخي از گروه‌هاي حال حاضر در کشور که قدرت رسانه‌اي را هم در اختياردارند ضربات جبران ناپذيري را به منافع ملي و مذهبي کشور وارد كرد.

وزير اطلاعات دولت اصلاحات افزود: اگر چه آسيب‌هاي سياسي، اقتصادي قابل جبران است اما به حاشيه راندن و حراج کردن آبروي افراد و نخبگان غيرقابل جبران است و اين دولت بزرگترين سرمايه انقلاب را که تربيت نسل فرهيختگان بود هدر داد.

وي افزود: منزوي کردن نيروهاي شايسته، لکه دار کردن و متهم کردن آن‌ها به عناوين مختلف از طريق اين دولت به نخبگان و شايسته‌هاي کشور از نمونه‌هاي کاملا بارز حال حاضر کشور است و متاسفانه بداخلاقي و تهمت زدن در اين کشور از سوي دولت نهم و دهم نهادينه شد.

حجت‌الاسلام يونسي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم در اين انتخابات بار ديگر ملت يک حماسه و بلکه يک انقلاب بيافرينند و از اين طريق شايسته‌ها را به صحنه بياورند و پيروزي خود را تثبيت کنند.

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...