نسخه چاپی

اهداي جايزه «اسپورت آكورد» به بانوي پارالمپيكي ايران

یك زن ایرانی ورزشكار سال جهان شد

عکس خبري -يک زن ايراني ورزشکار سال جهان شد

زهرا نعمتی، بانوی كماندار طلایی پارالمپیك لندن در مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آكورد» به عنوان برترین ورزشكار جهان انتخاب و جایزه‌اش را دریافت كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزای فارس، مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» با حضور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش روسیه و روسای فدراسیون‌های جهانی و سایر نامزدهای معرفی شده برای دریافت این جایزه در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است.

زهرا نعمتی، بانوی کماندار طلایی پارالمپیک 2012 لندن که به عنوان یکی از نامزدهای دریافت این جایزه و به عنوان نماینده کشورمان در مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» حضور داشت پس از انتخاب به عنوان برترین ورزشکار جهان، جایزه‌اش را دریافت کرد.

جایزه «اسپورت آکورد» به فردی تعلق می‌گیرد که در عرصه ورزش و جامعه فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده باشد. این سازمان هر ساله برترین مربیان و ورزشکاران جهان را در 6 شاخصه معرفی و از آنها قدردانی می‌کند.

سازمان «اسپورت آکورد» که مقر آن در سوئیس است، نقش حمایتی را برای فدراسیون‌های بین‌المللی رشته‌های ورزش المپیک و پارالمپیک ایفا می‌کند و از اهداف آن می‌توان به ترویج ورزش در تمام سطوح جامعه اشاره کرد.

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...