نسخه چاپی

رادیو ملی چین از صدا و سیما تجلیل كرد

قائم مقام رادیوملی چین تولیدات صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند، بسیار تاثیرگذار و پخش این آثار را ازافتخارات رادیوملی چین دانست .

به گزارش نما به نقل ازایسنا، «ژائوتی‌ای‌کی» که در صدر هیاتی رسانه‌ای به ایران سفرکرده بود، در دیدار با رییس مرکز امور بین الملل صداوسیما با اشاره به برگزاری بسیاری ازجشنواره‌ها و مسابقات بین المللی رادیویی در ایران، ازموفقیت برخی ازآثار رادیو ملی چین دراین جشنواره‌ها خبرداد .

وی درباره‌ی رادیو موسیقی چین نیزاظهار کرد: این رادیو در 53 شهر چین پخش می‌شود ومخاطبان فراوانی دارد که به موسیقی ایرانی ابراز علاقه کرده‌اند.

قائم مقام رادیو ملی چین ضمن ابرازخرسندی ازحضور در ایران و آشنایی بافرهنگ عظیم ایران خواستار گسترش همکاری آموزشی بیشتری با جمهوری اسلامی ایران شد .

سید محمد حسینی رییس مرکز امور بین الملل صداوسیما نیز در این دیدار نقش رسانه‌ها در پیشبرد نزدیکی دو کشور را موثر ارزیابی کرد و اذعان کرد: ایران کشوری با تمدن طولانی است و موسیقی و غنی و فاخری دارد، پخش موسیقی ایرانی در رادیو ملی چین فرصتی برای آشنایی ملت دو کشور است .

همچنین در ادامه حسینی اعلام کرد که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در بیشتر کشورهای دنیا نمایندگی و خبرنگار دارد، به طوری که در نشست‌های بین المللی از رسانه ملی ، به عنوان امپراتور رسانه‌ای یاد می‌شود .

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...