نسخه چاپی

بارسلونا، والدس را بازیكن آزاد اعلام نمی‌كند

عکس خبري -بارسلونا، والدس را بازيکن آزاد اعلام نمي‌کند

یك نشریه اسپانیایی اعلام كرد، سنگربان شماره یك بارسلونا تنها در صورتی می‌تواند كاتالان‌ها را ترك كند كه رفتنش از نیوكمپ بودجه خرید یك دروازه‌بان جدید را در اختیار آبی و اناری‌ها قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روزنامه مارکای اسپانیا اعلام کرد؛ سران بارسلونا قصد ندارند سد راه ویکتور والدس برای ترک نیوکمپ شوند اما از طرفی هم نمی‌خواهند او را به عنوان یک بازیکن آزاد از دست بدهند. طبق گزارش مارکا بارسلونا تنها در صورتی به والدس اجازه رفتن می‌دهد که این دروازه‌بان اسپانیایی مشتری برای خود پیدا کند که حداقل هزینه خرید یک دروازه بان جدید را در اختیار کاتلان‌ها قرار دهد.

والدس انتظار داشت که به پاس 11 سال تلاشش برای آبی و اناری‌های کاتالونیا، بارسلونا به او اجازه دهد آزادنه به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود اما سران تیم تاکید کرده‌اند به هیچ عنوان با رفتن او به صورت بازیکن آزاد موافقت نخواهند کرد.

براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی قرار است ویکتور والدس امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و برنامه‌‌اش را برای فصل آینده رسما اعلام کند.

قرارداد والدس با بارسلونا یک سال دیگر اعتبار دارد و او اگر بخواهد قبل از پایان آن نیوکمپ را ترک کند باید به سراغ تیمی برود که بابت خرید او به کاتالان‌ها 10 تا 12 میلیون یورو بپردازد.

۱۳۹۲/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...