نسخه چاپی

مدرك ابهام برانگیز حسن روحانی!

عکس خبري -مدرک ابهام برانگيز حسن روحاني!

طبق بررسی ها و اعلام سایت دیده بان انتخابات ایران مدرك تحصیلی حسن روحانی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابهامات فراوانی مواجه است.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، حسن روحانی در بیوگرافی خود که در وبسایت شخصی و همچنین سایت مرکز تحقیقات استراتژیک منتشر کرده است مدعی است که مدرک فوق لیسانس خود در رشته حقوق عمومی و دکتری در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو اخذ کرده است.

22-07-34 04-16-34.jpg


اما سایت دیده بان انتخابات ایران (Iran election watch) با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است. اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳منتشر شد موجود است.

22-07-34 04-13-26.jpg


لازم به ذکر است در مورد مدرک فوق لیسانس و دکترای این نامزد ریاست جمهوری ابهامات فراوانی وجود دارد و ضروری بنظر می رسد تا وی جهت تنویر افکار عمومی و رفع ابهانات جزئیات دقیق تری از تحصیلات و مدارک تحصیلی خود در دانشگاه کلدونیای گلاسکو را به ملت شریف ایران ارائه نماید.

گفتنی است چند سال پیش نیز دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به یکی از وزاری دولت را تکذیب کرد که سر و صدای زیادی به همراه داشت.

۱۳۹۲/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۳/۱۵
http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgowcaledonianuniversity1.283343
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...