نسخه چاپی

رئيس ستاد انتخاباتي ولايتي در قزوين خبر داد

راه‌اندازی 28 ستاد انتخاباتی ولایتی در قزوین

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان قزوین از راه‌اندازی 28 ستاد انتخاباتی علی‌اكبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نعمت‌الله مردانیان امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: تعداد 28 ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: از 28 ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان قزوین بیش از 45 درصد تشکیل شده است و تا چند روز آینده نیز بقیه ستادها فعال می‌شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی استان قزوین اذعان داشت: ستادهای انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان قزوین مانند آبیک، بویین‌ زهرا، البرز، تاکستان و قزوین و در شهرهای بزرگ این استان از جمله اقبالیه، محمدیه، شال، اسفرورین، رازمیان و کوهین تشکیل و فعال ‌شده است.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان قزوین سه ستاد انتخاباتی ولایتی تشکیل شده است، ابراز داشت: ستاد مرکزی این نامزد در خیابان فردوسی پایین‌تر از بیمارستان دهخدا، ستاد خواهران در خیابان دانشگاه و ستاد سوم نیز در میدان مینودر فعال شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی استان قزوین متذکر شد: ستادهای خودجوش ولایتی نیز توسط مردم استان قزوین راه‌اندازی شده است تا در حمایت از علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت‌های تبلیغاتی خودشان را انجام دهند.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...