نسخه چاپی

يك فعال سياسي

تبلیغات هالیوودی در انتخابات نتیجه‌بخش نیست

دبیركل جامعه اسلامی كارآفرینان اظهار كرد: همواره كسانی كه هزینه كمتری صرف تبلیغات انتخاباتی خود كرده‌اند، پیروز انتخابات شده‌اند.


به گزارش نما به نقل از ایسنا،‌ امیرمجتبی بیگدلی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این هشت نفری که بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده‌اند، ۳۴ سال است که در سطوح عالی نظام قرار دارند و مردم نیز اکثر این افراد را می شناسند. در این شرایط صدا و سیما نیز به عنوان یک رسانه فراگیر در این مدت به معرفی این افراد به مردم پرداخته است.

بیگدلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با نحوه هزینه کردن کاندیداها برای تبلیغات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مشکلات و فشارهای مردم را مشاهده و لمس می‌کنند و از این جهت است که به کاندیداها تذکر می‌دهند که از ریخت و پاش‌ و هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "خرج‌کردن‌های میلیاردهای و چاپ بنرهای مختلف و انتشار سی‌دی‌های تبلیغاتی برای کاندیداهایی که مردم آنها را می‌شناسند، کاری عبث است"، گفت: این افراد باید تقواپیشه کنند و بدانند که در کشور هیچ‌گاه تبلیغات هالیوودی نتیجه‌بخش نبوده، چراکه همواره فردی که هزینه کمتری نسبت دیگران داشته و بیشتر مورد تمسخر و توهین دیگران قرار گرفته، در نهایت پیروز انتخابات شده است. در حالی که افرادی که هزینه بیشتری صرف تبلیغات خود می‌کنند، آبرو و حیثیتشان بر باد رفته است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم جلوگیری از اسراف کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی، اظهار کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که کشور در تحریم مردم نیز در فشار قرار دارند؛ بنابراین رهنمودهای مقام معظم رهبری را رعایت و از اسراف جلوگیری کنند.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...