نسخه چاپی

كاندیدای مورد تایید هاشمی و خاتمی!

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان گفت: روحانی مورد حمایت هاشمی و خاتمی است و همان راهی را می‌رود كه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مد نظر داشته است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، عبدالغفار شجاع در همایش حامیان این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران با تأکید بر ضرورت تحقق گفتمان اعتدال در مقابل گفتمان افراط گرایی، اظهار کرد: این گفتمان در هشت سال گذشته کشور را به طرف چالش‌ها و مشکلات بسیار سوق داده است.

وی، حسن روحانی را نماد گفتمان اعتدال در جامعه دانست و اظهار کرد: پس از آنکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری موجی از امید را در جامعه ایجاد کرد، با عدم احراز صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان، هیچ جای نگرانی نیست زیرا روحانی همان راهی را می‌رود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مد نظر داشته است.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان اذعان کرد: با توجه به تجربه و نگاه اعتدالی که دکتر روحانی دارد گفتمان وی می‌تواند موجب تغییر در شرایط فعلی جامعه و برطرف شدن مشکلات داخلی و خارجی آن شود.

وی اضافه کرد: افرادی که در این جمع قرار گرفته‌اند یاران و شخصیت‌های متدین و معتدل جامعه هستند که با انگیزه دلسوزی و خدمت به جامعه با تمام هزینه‌های سیاسی و ... آن حضور یافته‌اند که باید از این همت آنها قدردانی شود.

شجاع، گفت: اگر برای خدمات گذشته روحانی تاکنون به دلیل شرایط اتخاذ شده پس از انتخابات ۸۸ فرصتی دست نداده بود، پوزش می‌طلبیم.

این نماینده ادوار مجلس، روحانی را شخصیتی دانست که می‌تواند مشکلات موجود کشور را با مشی اعتدالی و نگاه فراجناحی که دارد با همراهی دیگر بخش‌های حاکمیتی برطرف کند.

وی افزود: تجربه حضور روحانی در مسئولیت‌های مختلف ملی و راه و روشی را که تاکنون رفته‌اند گواه بر این ادعا است.

شجاع، درباره نظرسنجی‌ها تصریح کرد: طبق نظرهای مختلفی که تاکنون اعلام شده است حسن روحانی مورد حمایت چهره‌هایی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خاتمی و دیگر بزرگان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برای دیگر کاندیداهای متعلق به اردوگاه اصلاح‌طلبی نیز این امکان وجود دارد تا در آینده با قرار گرفتن در کنار روحانی از او حمایت کنند تا از آرای پراکنده جبهه اصلاحات و حامیان دکتر روحانی جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی خاطرنشان کرد: شرایط آرایش سیاسی در انتخابات این دوره ریاست جمهوری ایجاب می‌کند تا از پراکنده شدن آرای گروه‌های معتدل جلوگیری شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب را برای اداره جامعه و برون‌رفت از مشکلات موجود فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام دلسوزان کشور نگران آینده نظام و مردم هستند، متذکر شد: آنها می‌خواهند با قرار گرفتن کشور بر مسیر مدیریت منطقی از هزینه‌هایی که در هشت سال گذشته بر کشور و مردم وارد شده است و کسی هم پاسخگوی آن نیست، جلوگیری کنند.

شجاع گفت: امروز باید با نقد عملکرد دولت در هشت سال گذشته جامعه را از افتادن در مسیر خطرناک دیگر و سپردن مدیریت کشور به دست افراد کم تجربه آگاه کرد و این باید از طرف کسانی که دل به حفظ کیان نظام و کشور دارند انجام شود.

به گزارش فارس، در ادامه همایش مذکور برخی از فعالان سیاسی و حامیان روحانی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

اکنون ستادهای حسن روحانی در شهرهای مختلف گیلان در حال شکل‌گیری است و با توجه به نگاه نسبی که مردم از این کاندیدا پیدا کرده‌اند هر روز اقبال آنها از روحانی بیشتر می‌شود و نظر سنجی‌های پس از حضور روحانی در صدا و سیما و گفت‌وگو با مجری تلویزیون استقبال مردم از دکتر روحانی را افزایش داده است.

در همایش مذکور بالغ بر ۲۰۰ نفر از مسئولان و اعضای کمیته‌های ستادی حسن روحانی در شهرهای مختلف گیلان حضور داشتند و راهبردهای انتخاباتی و تبلیغاتی در این زمینه بررسی و دیدگاه‌های حاضران در هر زمینه‌ای مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...