نسخه چاپی

دبير ستاد انتخابات كشور:

انتخابات در جمهوری اسلامی بازنده ندارد

دبیر ستاد انتخابات كشور خطاب به فرمانداران گفت: دعوت شما و ما باید صرفا دعوت به مشاركت باشد و نتیجه مسابقه انتخابات نیز برد - برد است و انتخابات در جمهوری اسلامی بازنده ندارد.

به گزارش نما، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در نشست فرمانداران سراسر کشور با بیان اینکه "جنگ نیابتی غرب علیه اسلام ناب با سرعت هرچه تمام‌تر پیش می‌رود"، اظهار کرد: دشمنان ما به دنبال ایجاد انحراف در موج بیداری اسلامی شدند و توطئه‌های جدیدی راه انداختند؛ بنابراین محور شرارت، تمام قد در مقابل محور مقاومت ایستاده است.

وی افزود: با توجه به این برهه حساس باید ما کارگزاران نظام در ام‌القرای جهان اسلام هوشیاری عجیبی داشته باشیم و یکی از هوشیاری‌ها، در عرصه انتخابات است.

دبیر ستاد انتخابات کشور در ادامه گفت: تحلیلگران امنیتی این عقیده را داشتند که دشمنان سعی می‌کنند در عرصه انتخابات ما مشکلات امنیتی ایجاد کنند اما با هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی تمام نقشه‌های آنها، نقش بر آب شد.

مرتضوی اضافه کرد: آنچه هم‌اکنون دشمن به دنبال آن است، تحت تاثیر قرار دادن مشارکت مردم در انتخابات است و آنها می‌خواهند موجب شوند تا در بین مردم دلسردی شکل بگیرد. البته بعضی از مشکلات همچون اشتغال و معیشت و بعضی از ناهنجاری‌های اجتماعی و اختلافات وجود دارد که اینها همه مقدماتی هستند که دشمن بتواند به عنوان طعمه از آنها استفاده کند و نهایت امر در مشارکت مردم اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه "در این برهه تاریخی، مهمترین رسالت ما، تاکید بر افزایش مشارکت است"، افزود: مشارکت و حضور گسترده مردم یکی از راه‌های اندازه‌گیری رضایت مردم از کلیت نظام است و برای مانور دشمن می‌تواند بیت‌الغزلی محسوب شود و اگر ما دست به دست هم دهیم و از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، مشارکت مردم گسترده خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: باید به زبان مردم صحبت و در بین آنان حضور پیدا کرد. ضمن اینکه لازم است دستاوردهای جمهوری اسلامی و خدمات دولت کریمه را ترسیم کنیم و همچنین از گروه‌های مرجع همچون روحانیت معظم، نخبگان‌، دانشگاهیان و دانشجویان و سایر ظرفیت‌ها استفاده و آنان را فعال کرد.

مرتضوی خطاب به فرمانداران گفت: دعوت شما و ما باید صرفا دعوت به مشارکت باشد و نتیجه مسابقه انتخابات نیز برد - برد است. انتخابات در جمهوری اسلامی بازنده ندارد.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...