نسخه چاپی

معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

دشمن به دنبال تعطیلی و تاخیر در انتخابات است

معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن در این انتخابات به دنبال تعطیلی انتخابات است و سعی می‌كند اگر نتوانست به تعطیلی بكشاند، آن را به تاخیر بیندازد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ محمد علی‌نژاد صبح امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان اظهار داشت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بارها با حضور جهاد گونه خود حماسه‌های بزرگی آفریدند، سال 57 مردم با دست خالی و بدون هیچگونه امکانات نظامی توانستند با حرکت جهاد گونه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی افزود: مردم شریف ایران با توکل به خدا و رهبری پیامبر گونه توانست نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را برای خود تثبیت کنند، ما باید تلاش کنیم که این انقلاب را با انقلاب حضرت مهدی متصل کنیم.

علی‌نژاد در ادامه بیان داشت: امروز در هر جایی از نظام که مشکل پیش آمده ملت بسیجی ایران در صحنه حضور پیدا کرده بسیج در عرصه سازندگی حرف اول را می‌زند و در فتنه 88 بسیجیان با حضور خود نظام را بیمه کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان هرمزگان تصریح کرد: امروز اتاق فکر بسیج همین مجمع است، باید برای اسلامی کردن جامعه و حفظ انقلاب و جهانی شدن اسلام تلاش کنیم، بیداری اسلامی که در کشورهای جهان شکل گرفته همه از بسیجیان کشور ایران الگو گرفتند، اهمیت این مجمع خیلی بالاست و باید برای برنامه‌های راهبردی آن تلاش کرد.

علی‌نژاد با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در سخت‌ترین عملیات‌ها حماسه آفریدند و ما هم باید در این صحنه بزرگ حماسه‌آفرینی کنیم، دشمن در این انتخابات به دنبال تعطیل کردن انتخابات و اگر نتوانست به تعطیلی بکشاند، آن را به تاخیر بیندازد.

وی ادامه داد: در این انتخابات ما باید نقش‌آفرینی کنیم، ما باید از شورای نگهبان که حماسه‌آفرینی کرد، تشکر کنیم و اگر شورای نگهبان به وظیفه خودش به درستی عمل نمی‌کرد، این انتخابات به خوبی برگزار نمی‌شد.

علی‌نژاد افزود: بر ماست که به عنوان یک فریضه الهی و ملی با حضور گسترده و شاداب و پرنشاط در حوزه‌های اخذ آرا بصیرت و آگاهی قرار داده و فردی را برای کلیدداری ریاست اجرایی تنها حکومت شیعی عالم بر گزینیم که با تاسی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ایران سرافرازمان را به قله‌های پیشرفت و عزت روز افزون برساند، فردی را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب نماییم که بنا به فرمایش سید و مراد عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مردمی، کاری، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد.

بهرام پوراشرف فرماندار حاجی‌آباد نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های تشکیلاتی موثر در مجموعه بسیج که در سال‌های اخیر در حال توسعه و سازماندهی است، با ایجاد انسجام هرچه بیشتر در این مجموعه به تحقق اهداف مقدس بسیج کمک خواهد کرد.

وی تشکیل شورای عالی بسیج را گامی در راستای هم اندیشی، همدلی و خلق تصمیمات پر منفعت در مسیر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عقیدتی و سیاسی در جامعه عنوان کرد.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شود، پیروز میدان است و در این عرصه هم امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بتوانیم همه با هم و با یاری خداوند متعال گامی مهم در رابطه با مشکلات شهرستان برداریم.

در این نشست همچنین کارگروه‌های سلامت، اقتصادی، فرهنگی سیاسی، اجتماعی، بانوان؛ تربیتی اخلاقی، علمی آموزشی گزارش کار خود را ارائه دادند و در پایان بیانیه مجمع توسط برادر محمد امین سالاری قرائت شد.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...