نسخه چاپی

برگزاری مناظره انتخاباتی در دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: مناظره انتخاباتی بین نمایندگان و رؤسای ستاد كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌های كشور برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اعلام این خبر افزود: این مناظرات با هدف شناخت بیشتر دانشجویان با نظرات و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین آشنایی کاندیداها با مطالبات دانشجویان انجام خواهد شد.

وی افزود: روسای ستادهای انتخاباتی یا نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری به دعوت تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها حضور می‌یابند و پس از انجام مناظره به سوالات دانشجویان در قالب نشست پرسش و پاسخ جواب می‌دهند.

خواجه سروی تصریح کرد: این مناظرات می‌تواند به صورت کلی در معرفی بیشتر برنامه‌های یک کاندیدا باشد یا با موضوعی خاص و حضور نمایندگان متخصص در آن حوزه برگزار شود و البته این امر فرصت مناسبی را فراهم می‌کند که آنها بصورت دو به دو و به صورت دقیق به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

وی با اشاره به این که بالطبع برنامه‌های هر کاندیدا درباره مباحث مختلف آموزش عالی یکی از مطالبات مهم دانشجویان است، تاکید کرد: یکی از نتایج مهم این جلسات روشن شدن دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به آینده آموزش عالی کشور و دانشجویان، بعنوان یک رکن مهم جامعه خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اضافه کرد: دانشگاه محلی است برای تضارب آرا و اندیشه‌ها که در آن مباحث مختلف خصوصا بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می‌تواند در فضایی علمی به نقد و نظر گذاشته شود به همین جهت حضور نمایندگان و کاندیداهای آنان مورد استقبال مناسب دانشجویان قرار می‌گیرد.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...