نسخه چاپی

مردم روش مناظره را مناسب نمی دانند

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینكه در مناظره های آینده حضور پیدا می كند، گفت: من كه از مردم می پرسم می گویند این روش مناظره مناسب نبود.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد غرضی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره روند اولین مناظره ای که روز گذشته در صدا و سیما برای ۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در این باره که آیا مناظره خوب بوده است یا نه باید از مردم سئوال کنید، ما که فاعل کار هستیم نمی توانیم در این باره اظهار نظر کنیم .

وی ادامه داد: مردم باید بگویند که از این مناظره راضی بوده اند یا خیر.

غرضی در پاسخ به این سئوال که عده ای از کاندیداها به روند برگزاری مناظره در صدا و سیما اعتراض داشته اند، آیا شما هم به این روند اعتراض دارید، اظهار داشت: یک عده اعتراض کردند. این هم جزو چیز هایی است که باید از مردم سئوال کنید . من که از مردم می پرسم می گویند این روش مناظره مناسب نبود.

وی در پاسخ به این سئوال که بعضی کاندیداها گفته اند که در مناظره های آینده با این روش شرکت نمی کنند، بیان کرد: من جزو این دسته نیستم و در مناظره ها حاضر می شوم.

غرضی در این باره که آیا تمایل دارید که نمایندگانی از سوی شما و دیگر کاندیداها برای تصمیم گیری در مورد روند مناظره ها در صدا و سیما حضور داشته باشند، گفت: این سئوالات استنطاق از ماست. شما را کجا تربیت کرده اند که دائما در حال استنطاق از ما هستید.

۱۳۹۲/۳/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...