نسخه چاپی

پنالتی‌هایی كه بارسا را به ركورد رئال رساند

عکس خبري -پنالتي‌هايي که بارسا را به رکورد رئال رساند

تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی برابر آث میلان توانست به ركورد حضور رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 مسابقه پیگیری شد و در پایان به صعود تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا به مرحله نیمه نهایی ختم شد.

بارسلونا در حالی که در مسابقه رفت برابر تیم آث میلان به تساوی بدون گل در سن سیرو رضایت داده بود، این بار در ورزشگاه نیوکمپ میزبان روسونری‌ها بود.

شاگردان گواردیولا بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و در دقیقه 10آنتونیونی روی مسی خطا پنالتی را انجام داد و مهاجم آرژانتینی گل اول را به ثمر رساند تا بازی یک بر صفر به سود مردان کاتالان شود.

در ادامه شاگردان آلگری روی ضد حملات بهتر برنامه ریزی کردند تا در دقیقه 32 نوچرینو روی پاس زیبای روبینیو صاحب موقعیت شد و گل تساوی را وارد دروازه بارسلونا کرد.

مسابقه در جریان بود که کویپرز، داور هلندی در دقیقه 42 یک تصمیم بحث برانگیز گرفت و حرکت بسیار مشکوک نستا روی بوسکتس را پنالتی اعلام کرد تا خاطرات داوری کولینا پس از سال ها دوباره زنده شود و کارشناسان مدت ها در مورد پنالتی‌های گرفته شده بحث کنند.

با این تصمیم شاگردان گواردیولا برای بار دوم در یک نیمه صاحب پنالتی شدند. این بار هم مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را برخلاف پنالتی اول در جهت خلاف حرکت آبیاتی، دروازه بان میلان زد و گل دوم برای تیم میزبان به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

با شروع نیمه دوم دوباره بارسلونا تهاجمی کارش را آغاز کرد و در امواج حملات گسترده در دقیقه 53 اینیستا گل سوم را وارد دروازه میلان کرد تا بارسا با برتری 3 بر یک برای پنجمین بار راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

پیش از این رئال مادرید با 5 بار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود‌ که شاگردان با برتری برابر آث میلان نیز تجربه پنجمین حضور را در این مرحله جشن گرفته و در کنار رقیب دیرینه شان رکوردار شدند.



دیگر مسابقه نیز بین تیم های بایرن مونیخ و المپیک مارسی برگزار شد.

بایرن که در دیدار رفت و در زمین تیم فرانسوی به پیروزی 2 بر صفر رسیده بود با خیالی آسوده تر به میدان رفت و در دیدار برگشت هم با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا یکی دیگر از تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اولیچ در دقایق 13 و 37 برای بایرن مونیخ گلزنی کرد تا در مجموع مسابقه رفت و برگشت مردان باواریا 5 بر صفر به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شوند.

در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب رئال مادرید در ورشگاه خانگی میزبان آپوئل قبرس است که نماینده مادرید در بازی رفت 3 بر صفر پیروز شده و کار راحت‌تری برای صعود دارد.

در دیداری دیگر نیز بنفیکا در ورزشگاه استمفوردبریج میهمان چلسی است. آبی‌ها در بازی رفت یک بر صفر به برتری رسیدند و به خوبی می‌دانند برتری با یک گل، ضمانتی برای کسب موفقیت نهایی نیست. از این رو به منظور تکرار برد راهی میدان می‌شوند. در مقابل بنفیکا برای جبران باخت خانگی و انتقام از چلسی راهی لندن خواهد شد.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...