نسخه چاپی

امام جمعه سراب خواستار شد

نامزدهای انتخاباتی به تبلیغات میدانی رو بیاورند

امام جمعه سراب با بیان اینكه تحقق حماسه سیاسی و تلاش برای برگزاری انتخابات باشكوه و دشمن‌شكن نیازمند فعالیت‌های تبلیغاتی میدانی كاندیداهاست، گفت: باید بحث انتخابات به بحث روز و حرف اول مردم تبدیل شود.

به گزارش به نقل از نما فارس، حجت‌الاسلام اکرمی ظهر امروز در جمع جوانان و مردم سراب اظهار کرد: متاسفانه تاکنون هیچگونه تبلیغاتی را از طرف نامزدها و هواداران آنها در سطح شهرستان سراب مشاهده نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی و تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه و دشمن شکن نیازمند فعالیت‌های تبلیغاتی میدانی کاندیداهاست، اظهار کرد: باید بحث انتخابات به بحث روز و حرف اول مردم تبدیل شود.

امام جمعه سراب با اشاره به حضور همه سلایق در عرصه انتخابات یادآور شد: خوشبختانه از همه سلیقه و گرایش‌ها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل در عرصه انتخابات نامزد وجود دارد و باید هواداران آنها به گرم کردن تنور انتخابات کمک کنند.

وی گفت: آمادگی داریم تا مساجد این شهرستان را به رایگان در اختیار نامزدها قرار دهیم تا به تبیین برنامه‌های خود اقدام کنند.

پرهیز از شعار تک رایی در انتخابات شوراها

حجت‌الاسلام اکرمی همچنین به انتخابات شوراها نیز اشاره کرد و گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی باید از هر فرصتی برای بیان برنامه‌های خود در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

وی هشدار داد: نباید برخی نامزدها شعار رای تک‌رایی را مطرح کنند.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...