نسخه چاپی

ايرادات غرضي به صداوسيما

55 میلیون رای می اورم

عکس خبري -55 ميليون راي مي اورم

سیدمحمد غرضی با بیان اینكه "مشكل صداوسیما این است كه حرف‌های یك‌طرفه می‌زند"، اظهار كرد: صداوسیما با این شیوه نه فرهنگ‌ساز است و نه تمدن‌ساز.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز خود، با بیان اینکه "کارهای یک طرفه صداوسیما به توسعه اجتماعی نمی‌رسد"، گفت: حیدری مجری مناظره به من گفت که دو هزار ساعت برای تهیه این برنامه وقت صرف شده و از نظر کارشناسان زیادی هم استفاده شده است و غیر از حیدری، رییس صداوسیما و دو نفر دیگر، کسی از پرسش‌ها خبر نداشته است اما من به او گفتم که با این روش صداوسیما، بسترهای اجتماعی برای حضور 55 میلیون نفر فراهم نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه "صداوسیما از من نماینده خواسته است تا برنامه‌ریزی در مورد برنامه‌های بعدی انجام دهد"، اظهار کرد: این مناظره عمق اجتماعی را نمی‌شکافد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه در پاسخ به این پرسش که "برنامه‌های شما برای کنترل تورم چیست؟"، گفت: نسل ما در تورم سوخت. صد سال است ما تورم داریم و ما نمی‌خواهیم که در آینده جوانان ما هم با دولت‌های متورم روبرو باشند. دولتی که بیش از درآمدش هزینه کند، دولت متورم است. من تجربیات مفصلی در این زمینه دارم و معتقدم مردم خدماتی را که به نفعشان باشد می‌پذیرند. دولت باید به اندازه درآمدهایش هزینه کند.

غرضی در ادامه با اشاره به تجربیات خود در وزارت پست و تلگراف و تلفن تاکید کرد: برای اینکه تورم پایین بیاید، باید خدمات گسترده و فنی‌تری مثل دولت الکترونیک و اینترنت پرسرعت ایجاد شود و قوانین و مصوبه‌ها در دست عامه باشد تا با رانت و فساد مقابله شود. کشور ثروتمند است اما سیستم اداری برای مردم مشکل ایجاد می‌کند، پس باید قوانین را آزادانه در اختیار مردم قرار داد.

وی در برابر این پرسش که "آیا روند انتقاد از دولت را درست می‌دانید یا خیر؟" پاسخ داد: هر دولتی با نیت خیر روی کار آمده و به دنبال این بوده که با نام خوش برود. دانایی در اداره کشور، مستلزم تجربه اجتماعی است که جامعه باید آن را بپذیرد. دولت‌ها با نیت خیر آمده‌اند اما برخی با نام بد و انتقاد رفته‌اند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این پرسش که "شما چگونه می‌خواهید با شورای نگهبان تعامل کنید تا تعداد واجدین شرایط رای به 55 میلیون نفر برسد؟"، اظهار کرد: اولین کسی که از من ایراد گرفت، آقای کدخدایی بود که گفت آمار واجدین شرایط 50 میلیون و خرده‌ای است اما من آمار 55 میلیون را از رسانه‌ها شنیده بودم. من گفتم اگر دو سال سن رای‌دهندگان را پایین بیاوریم من می‌توانم 55 میلیون رای کسب کنم اما من تکلیف نکرده‌ام که دو سال سن رای‌دهندگان را پایین بیاورند.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...