نسخه چاپی

واكنش امام جمعه رفسنجان به بستری شدن 350 نفر به دلیل الكل مسموم

در پی مسمومیت بیش از 348 تن بر اثر مصرف الكل متانول در رفسنجان امام جمعه این شهرستان با بیان اینكه احتمال می‌دهیم برای كم فروغ كردن ارزش‌های والای انسانی این شهرستان و بحث انتخابات عده‌ای نابخرادانه اقدام به توزیع نوشیدنی‌های سمی در این شهر كرد‌ه‌اند، گفت: هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از ارزش‌های والای این شهر و مردمانش بكاهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین "عباس رمضانی‌نژاد" در گفت‌وگویی درخصوص مسمومیت 348 نفر از جوانان رفسنجانی بر اثر مصرف متانول اظهار کرد: بر اساس آنچه که مرکز فوریت‌های پزشکی و شورای تامین و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده است، این حادثه به علت مصرف نوشیدنی‌های نیروزا رخ داده است.

وی افزود: طبق آمار، 348 نفر در این رابطه دچار مسمومیت شده‌اند که شش نفر آنها فوت کرده‌اند.

رمضانی‌نژاد با بیان اینکه سه نفر از توزیع کنندگان این نوشیدنی‌های مسموم دستگیر شده‌اند، گفت: به محض وقوع حادثه، تمام امکانات رفسنجان و مسئولان دست به کار شده و با تلاش مجدانه، اقدام به مهار این مسئله کردند.

امام جمعه رفسنجان افزود: علت این حادثه در دست بررسی است اما احتمال می‌دهیم که برای کم فروغ کردن ارزش‌های والای انسانی این شهرستان و بحث انتخابات، عده‌ای، نابخردانه دست به این حرکت زده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از ارزش‌های مردم این منطقه بکاهد، ادامه داد: احساس شخص بنده این است که در وقوع چنین ماجرایی، دستی در کار بوده است.

رمضانی اظهار کرد: این‌گونه حرکت‌ها به عقیده بنده توطئه‌ای برای بدنام کردن رفسنجان است.

وی ضمن قدردانی از تیم پزشکی و مسئولان شهرستان برای کنترل این مسئله، افزود: بیش از شش هزار جوان رفسنجانی امسال در اعتکاف شرکت کرده‌اند و ما از این خطه هزار شهید والامقام را تقدیم اسلام و نظام و انقلاب کرده‌ایم.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: ما امروز افتخارمان این است که در رفسنجان بیش از هزار نفر روحانی و طلبه و بیش از پنج هزار نفر رزمنده دفاع مقدس داریم.

رمضانی با اشاره به هزار شهید دفاع مقدس در این شهرستان گفت: بیش از 186 نفر آزاده سرفراز هم در رفسنجان داریم.

وی از تحصیل هزاران نفر دانشجو در این شهرستان نیز خبر داد و اظهار کرد: اما عده‌ای نابخردانه می‌خواهند این ارزش‌های والای انسانی و خدمات ارزشمندی که رفسنجانی‌ها در دوران انقلاب و جنگ و بعد از آن انجام داده‌اند را زیر سوال ببرند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اما این همه نورانیت را کسی نمی‌تواند با چنین توطئه‌های حتی ذره‌ای زیر سوال ببرد.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...