نسخه چاپی

حاشیه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور

سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اردبیل حاشیه هایی داشت كه سخنرانی فلسفی و عرفانی رحیمی و دقایقی حبس در اتاق بالابر از جمله آنها بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس جمهور که حدود یک ساعتی تاخیر وارد فرودگاه اردبیل شد در همان فرودگاه اردبیل سالن مستقبلین را بعد از چهار سال تاخیر افتتاح کرد سپس تقاطع غیر همسطح نمین را به بهره برداری رساند.

در این سفر و در افتتاح مسکن مهر نمین رحیمی خطاب به دست اندرکاران راه و شهرسازی اردبیل گفت حتماً در اجرای نمای ساختمان مهر تجدید نظر کنند.
رحیمی بارها از علی نیکزاد به‌عنوان وزیر پرتلاش و اندیشمند دولت احمدی نژاد یاد کرد که در دولت دهم نظیر او وجود نداشته است.
عکس گرفتن رحیمی با یک کودک خردسال برای عکاسان و خبرنگاران جالب بود که او در چندین شکل و شمایل در حالیکه کودکی را بغل کرده بود به او عروسک هدیه داد.
معاون اول رئیس جمهور کلید طلایی مسکن مهر را در اردبیل و نمین به کد بانوی خانه دار و به مرد خانه نیز یک جلد کلام ا… تقدیم کرد.
سخنان فسلفی رحیمی نیز در نوع خود جالب بود
در هنگام افتتاح سیستم کنترل تله نیترینگ در اردبیل آسانسور حامل رحیمی و وزیر راه و شهرسازی دقایقی گیر کرد و با تلاش مهندسان این کار سر و سامان یافت.
نارضایتی برخی از ساکنان مسکن مهر و خراب شدن سیستم آبرسانی در یکی از خانه ها در روز افتتاح مسکن از نکات قابل توجه مراسم امروز بود.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...