نسخه چاپی

هیچكس دم دست‌تر از هاشمی نبود

كیهان در ویژه های خود نوشت: «خاتمی زیر فشار اصلاح‌طلبان بود. وقتی صحنه را نگاه كرد، دم دست‌تر از این به ذهنش نرسید كه هاشمی بیاید.»

به گزارش نما، اين مطلب را مسعود بهنود همکار سلطنت‌طلب شبکه‌ بي‌بي‌سي در مصاحبه با کامبيز حسيني عنوان کرده است. وي در اين مصاحبه که پس از اعلام نامزدي هاشمي ‌و قبل از رد صلاحيت وي صورت گرفته، مي‌گويد: آقاي هاشمي به نظرم مي‌رسد ريسک بزرگي کرده و کار غلطي انجام داده. به نظرم کار غلطي است آمدن او. اگر شما جمهوري اسلامي را يک مجموعه‌اي از حسن‌ها و عيب‌ها تصور کنيد، در عيب‌هاي جمهوري اسلامي سهم هر کسي بيشتر از آقاي هاشمي نيست. آقاي هاشمي آن قدر سهم دارد در عيب‌هاي جمهوري اسلامي که هيچ کس ديگري ندارد.

وي درباره ادعاي تقلب در انتخابات سال 88 بدون آن که منظور خود از «معتمدين» را مشخص کند، مدعي شد: اينکه تقلب شده را که تصور مي‌کنم ما نمي‌توانيم دور بنشينيم و از دور قضاوت کنيم. بلکه يک طبعي وجود دارد که وقتي آدم خودش نمي‌تواند برود از نزديک قضاوت کند، طبيعتاً اعتماد مي‌کند به حرف معتمدين و کساني که مي‌شود به آنها اعتماد کرد. کساني که مي‌شود به آنها اعتماد کرد، در مجموع معتقد هستند که تقلب شده و ما هم ناچار مجبور هستيم اين نظر را بپذيريم. (!!)

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...