نسخه چاپی

برتري نماينده‌ي ايران با گل ديرهنگام سزار

سپاهان لخویا را شكست داد

عکس خبري -سپاهان لخويا را شكست داد

تيم فوتبال سپاهان آخرين ديدار خود در دور رفت مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان را با پيروزي و تداوم صدر نشيني‌ به پايان رساند.


به گزارش ايسنا نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا در سومين ديدار خود در گروه C، ميزبان قهرمان قطر بود كه اين بازي با نتيجه 2 بر يك به سود سپاهان به پايان رسيد. سيد جلال حسيني(10) و سزار (88) براي سپاهان و علي حسن عفيف(55) براي لخويا گلزني كردند.


در نيمه‌ي نخست سيد جلال حسيني زردپوشان را پيش انداخت اما در دقيقه 55 ديدار علي حسن عفيف توانست نتيجه را به تساوي بكشاند. در اين صحنه سرخپوشان لخويا سانتري را به روي دروازه احمدي ارسال كردند كه توسط مدافعان دفع شد اما اين توپ دوباره به قطري‌ها رسيد و به سمت دروازه احمدي شوت زده شد كه با دفع ناقص او همراه بود. در نهايت باز هم علي حسن عفيف صاحب توپ شد و توانست آن را درون دروازه زرد پوشان ايراني جاي دهد و نتيجه را به تساوي بكشاند.


سپاهان براي از كسب امتيازهاي كامل بازي انگيزه‌ي زيادي داشت و در آخرين دقايق بازي مزد برتري‌اش را گرفت. سانتر ارسالي جعفري از جناح راست با ضربه‌ي سر سزار همراه شد و دروازه‌ي لخوياي قطر در دقيقه‌ي 88 براي دومين بار فروريخت


سپاهان با اين پيروزي 7 امتيازي شد و دور رفت مرحله‌ي گروهي را با صدرنشيني به پايان رساند تا شانس زيادي براي صعود به عنوان تيم نخست از گروه C داشته باشد.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...