نسخه چاپی

سردار نقدي

موشك‌هایی كه دشمن را مثل قوطی كنسرو له می كند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، اعلام شكست تحریم‌ها به جهانیان است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه افتتاح سالن‌های چند منظوره بسیج بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قدرت چانه‌زنی بین‌المللی ایران را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه "بار دیگر مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد همدل خواهند شد"، گفت: افزایش قدرت ملی ایران در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است و این امر موجب دور شدن دشمن از ایران و شکست تحریم‌ها می‌شود.

نقدی با بیان اینکه "حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای اعلام شکست تحریم‌ها خواهد بود"، افزود: مردم هوشیار، اهل سیاست، آگاه ایران؛ همیشه در صحنه­‌های مختلف کشور حضور دارند و این حضور خود را دوباره در ۲۴ خرداد در پای صندوق‌های رای حفظ خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در جمع بسیجیان شهرستان مرزی درمیان، با بیان اینکه "جنگ اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی آخرین تیر ترکش آمریکاست"، گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار پیروزی در این جبهه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه "امروز در بسیاری از کشورها آمریکا توان و جرأت اعلام حضور ندارد چراکه مردم کشورهای مختلف بیدار شده‌اند و در برابر حضور آمریکا قیام و تظاهرات می‌کنند"، افزود: در گذشته آمریکا در عرصه فرهنگی حضور داشت و امروز قدرت نفوذ فرهنگی خود را از دست داده است و این امر برگرفته از خیانت‌ها، حمله‌های روزمره، کشتار جمعی در گوشه و کنار دنیاست. آمریکا را از لحاظ اقتصادی یک کشور ورشکسته به تمام معنا است. در حال حاضر آمریکا ۵۰ میلیون میلیارد تومان به کشورهای خارجی بدهی دارد که هر روز به این بدهی افزوده می‌شود و این موضوع به دلیل نداشتن علم اقتصادی است، چراکه در گذشته آمریکا با چپاول کشورهای آفریقایی، اقتصاد کشور خود را تامین می‌کرد.

نقدی با بیان اینکه "با وقوع انقلاب اسلامی ایران، دست آمریکا از کشور ما کوتاه و درآمدهای نفتی برای توسعه کشور استفاده شد"، یادآور شد: در گذشته ایران از لحاظ سیاسی ضعیف بود. امروز در تمام منطقه به آمریکا اعلام شده است که هیچ کشوری نمی‌تواند مانند ایران در حوزه سیاسی قدم بردارد.

وی ادامه داد: در گذشته این کشور از لحاظ فرهنگی منزوی بود اما امروز ظرف مدت دو ماه ۷۷۰ عالم برجسته جهان اسلام پای درس ولایت می‌نشینند که این نشان دهنده نفوذ فرهنگ اسلامی در کشورهای جهان است. در گذشته در عرصه علم و صنعت پیشرفت نداشتیم و تمامی امکانات وارداتی بود ولی امروز از کشور ایران ماهواره پرتاب می‌شود و انرژی هسته ای در اختیار کشور ایران قرار دارد. امروز ایران در فناوری زیستی و سلول های بنیادین نیز جزو چندکشور اول دنیاست و یکی از درآمدهای ایران از درآمدهای گردشگری درمانی است چراکه از ۵۰ کشور جهان جهت معالجه به ایران می آیند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "امروز هیچ‌کس تردید ندارد قدرت دفاعی ایران قوی‌ترین قدرت‌های دفاعی منطقه و جهان است"، گفت: زیر سایه اسلام و حکومت اسلامی همچنان بیشترین وحدت و صمیمت و آرامش در کشور ایران برقرار است. امروز ایران موشک هایی دارد که می تواند مانند قوطی کنسرو دشمن را له کند. ایمان به معنویت و تکیه به خدا، ویژگی های کشور ایران است که موجب می شود جنگ فرهنگی دشمن جواب ندهد.

وی از تهاجم اقتصادی به عنوان آخرین تیر ترکش آمریکا یاد کرد و گفت: روزی که آمریکا در اوج قدرت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود کشور ایران علیه آن می جنگید اما امروز که منزوی شده است سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد. همه باید تلاش کنند که حماسه اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است محقق شود، چراکه ما توان اقتصادی داریم و نباید وابسته به دیگران باشیم و مهمترین راه موفقیت ما، اقتصاد مقاومتی است.

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...