نسخه چاپی

سری اول مناظره تلویزیونی مردم را سردرگم كرد

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیوه برگزاری مناظره تلویزیونی هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت كه بهتر است مناظره‌ها به شیوه ۳ به ۳ یا چهار به چهار ادامه یابد.

به گزارش نما، محمد حسن‌نژاد اظهار کرد:در گفت‌وگوی ۸ نامزد انتخابات در واقع مناظره و سبک و سنگین کردن نظرات اتفاق نیفتاد زیرا در مناظره باید قدرت استدلال طرفین را نسبت به یکدیگر سنجید.

وی اضافه کرد: اگر جلوی بداخلاقی‌های مناظره‌های انتخاباتی سال ۸۸ گرفته شود، آن شیوه بهترین شیوه است نه اینکه ۸ کاندیدا در کنار یکدیگر گفت‌وگو کنند که این شباهتی به مناظره نداشت.

نماینده مردم مرند در مجلس تاکید کرد: در مناظره‌ها نقاط ضعف و قوت طرفین مشخص می‌شود و مردم می‌توانند راحت‌تر تصمیم بگیرند، اما آنچه که به عنوان مناظره از تلویزیون پخش شد، چنین ویژگی نداشت و به گونه‌ای بود که انگار هر یک از کاندیداها به صورت جداگانه به سوالات پاسخ می‌دهند نه اینکه یکدیگر را نقد کنند.

حسن‌نژاد با انتقاد از مدت‌زمان طولانی مناظره تلویزیونی، اضافه کرد: سری اول مناظره تلویزیونی بیشتر مردم را سردرگم کرد تا اینکه دیدی به مردم بدهد و آنها بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به طرح سوالات چند گزینه‌ای از نامزدها یادآور شد: نمی‌توان کشور را با بله و خیر، یک، دو، سه و نظرسنجی اداره کرد و این بخش در شان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم نبود بلکه شبیه یک آزمون استخدامی بود در حالی که ما باید به فکر بعد از اتخابات هم باشیم و نباید شان رییس جمهور را به عنوان نماینده ملت پایین بیاوریم.

به گزارش ایسنا،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: من که خودم که اقتصاددان هستم نفهمیدم برنامه‌های کدام یک از نامزدها در حوزه اقتصادی جامع‌تر است، زیرا صحبت‌های کاندیداها بسیار کوتاه بود و از سوی دیگر نامزدها نقد نشدند.

۱۳۹۲/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...