نسخه چاپی

نماينده مردم سمنان،مهديشهر و سرخه

با این نوع مناظره ها حماسه خلق نمی شود

نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه درمجلس گفت: شكل مناظره‌های تلویزیونی كاندیداهای ریاست جمهوری بسیار ابتدایی و دور از شأن كاندیداها بود.




علیرضا خسروی افزود: شکل مناظره ها بسیار بد بود و در آن چیزی که باید عنوان می‌شد،عنوان نشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، اظهار داشت: با این حرکت و این نوع مناظره، حماسه خلق نمی‌َشود.

وی با بیان اینکه شکل و محتوای نخستین مناظره به هیچ عنوان کارشناسانه نبود تصریح کرد: به عنوان مثال باید از ده کارشناس اقتصادی خبره دعوت می شد تا با طرح سوالاتی،برنامه های کاندیداها را به چالش می‌کشیدند تا پیرامون برنامه ها و راهکارهای خود برای مشکلات اقتصادی کشور پاسخ دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: باید در مناظره های انتخاباتی وزن کاندیداها و میزان شناخت آنها از مقولات مختلف نظیر بیمه، سیاست های پولی،تأمین اجتماعی،سرمایه‌ها و بحث اشتغال و... سنجیده شود که در این مناظره این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در این مناظره ها باید روشن شود که آیا کاندیداها تنها در جشن تکلیف شرکت کرده اند یا نه برای اداره کشور برنامه دارند.

خسروی با بیان اینکه مناظره ها باید از همین ابتدا شور و هیجان را در فضای انتخابات جاری کنند،افزود: باید از همه امکانات برای جذابیت و گرمی مناظره ها بهره گرفته شود.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم سمنان در مجلس پیشنهاد داد: یک کانال تلویزیونی در اختیار کاندیداها قرار گیرد تا در فرصت تبلیغات انتخاباتی کلیه برنامه های خود را از طریق فیلمهای انتخاباتی ،مناظره ها ،بحث های کارشناسی و... به مردم ارائه دهند تا خود کاندیداها با تنوع بیشتری به ارایه برنامه های خود بپردازند.

۱۳۹۲/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...