نسخه چاپی

تماس‌هاي پي در پي رويانيان با روزنامه‌ها ؛

بغض كریمی تركید:كجای من ام‌ الفساد است؟

اظهارات رویانیان علیه علی كریمی در میان هواداران پرسپولیس و انعكاس آن توسط خبرگزاری ایسنا به حدی اسفبار بود كه اظهار نظر وی بر ضد كریمی دوام آن چندانی روی خروجی سایت ایسنا نیاورد و رویانیان با تماس‌های مكرر خود كوشید به نوعی آن اظهارات را تعدیل كند.

اظهارات رویانیان علیه علی کریمی در میان هواداران پرسپولیس و انعکاس آن توسط خبرگزاری ایسنا به حدی اسفبار بود که اظهار نظر وی بر ضد کریمی دوام آن چندانی روی خروجی سایت ایسنا نیاورد و رویانیان با تماس‌های مکرر خود کوشید به نوعی آن اظهارات را تعدیل کند.

اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌دانست که روزنامه‌های صبح فردا یعنی دیروز همگی به این ماجرا می‌پردازند و واژه بسیار زشتی را که او در وصف کریمی به کار برده به تیتر یک خود تبدیل خواهند کرد. رویانیان و مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با آگاهی از این موضوع تلاش خود را برای متقاعد کردن روزنامه‌ها برای انعکاس ندادن آن اظهارات آغاز کردند، اما تلاش آن ها نتیجه ای همراه نداشت و صبح دیروز اغلب روزنامه‌ها واژه‌ای را که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علیه کریمی به کار برده بود،به تیتر یک خود تبدیل کردند؛ اما در این میان علی کریمی چه حال و هوایی داشت؟ شاید باورش سخت باشد اما عصر همان روز که آن اظهارنظر زشت از زبان رویانیان منتشر شد، وقتی کریمی در جریان موضوع قرار گرفت بغضش ترکید. او که با یکی از خبرنگاران مشورت می‌کرد تا بداند در شرایط این چنینی صلاح است چه کاری انجام دهد با صدایی که به هق هق می‌مانست از رویانیان و رفتار‌های او گله می‌کرد.

کریمی می‌گفت:« یک بار اخراجم کردند. یک بار گفتند نیمکت نشین بازی با کره را بت نکنید بازهم چیزی نگفتم. گفتند نمی‌خواهیمت چیزی نگفتم. گفتند تیم را به هم می‌ریزی چیزی نگفتم. گفتند کریمی به درد تیم ما نمی خورد، گفتم به روی چشم می‌روم تا شما موفق بشوید، اما نمی دانم با این جمله چه کار کنم. کجای من شبیه ام الفسادهاست؟ اصلاً فهمیده چه کلمه زشتی علیه من به زبان آورده است؟ می‌دانم که خدا جواب این آدم را می‌دهد. حداقل جلوئ هواداران آبروی من را نمی برد. به خدا هروقت توی کوچه و خیابان درباره رویانیان از من می‌پرسند، من می‌گویم برایش احترام قایل هستم، اما این آقا رفته جلوی یک جمع عظیمی آن حرف‌های زشت را علیه من به زبان آورده. به خدا امشب تا صبح نمی توانم چشم روی چشم بگذارم. ماندم جواب خانواده ام را چه بدهم.» حرف‌های جادوگر در یک مکالمه کاملاً خودمانی به زبان آورده شد و اصلا جنبه مصاحبه ندارد، اما شاید برای آن‌های که می‌خواستند بدانند حال کریمی بعد از حرف‌های رویانیان چگونه بود، شاید شنیدن این نقل قول بتواند کارساز باشد.

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...