نسخه چاپی

حبيبي:

با برگزاری مناظره‌ها انتخابات وارد فاز جدیدی شد

عکس خبري -با برگزاري مناظره‌ها انتخابات وارد فاز جديدي شد

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: با برگزاری مناظره‌ها انتخابات وارد فاز جدیدی شده و امكان ارزیابی و درستی شعارهای نامزدها را ممكن ساخته است.

به گزارش نما، محمدنبي حبيبي، که در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامی سخن مي‌گفت، اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامي در جهان از قيام تاريخي 15 خرداد آغاز شد. امروز پس از گذشت 50 سال آرمانهاي امام خميني(ره) براي رهايي بشر از شر طاغوت ها و برپايي سبك زندگي بر اساس قرآن طراوت و تازگي خود را دارد و مشتاقان زيادي را در جهان به سوي خود مي‌كشد.

وي كار بزرگ امام(ره) را برپايي حكومت ديني و ارايه جامعه نمونه اسلامی دانست و گفت: امام(ره) موفق شد با تكيه بر قيام 15 خرداد مقدمات برپايي يك حكومت ديني را در حاکمیت استکبار جهانی و هیاهوی الحادي و كفرآلود قدرتهاي اهريمني عصر خود فراهم آورد و ايران را مركز و كانون توجهات جهاني قرار دهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، افزود:امام(ره) نشان داد سياست صحيح در واقعیت خود خدمت به بندگان خدا از طريق اجراي احكام خدا و قرآن است و اين بزرگترين پيام انقلاب اسلامي در عصر ماست.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که موتلفه اسلامی هم وظیفه خطیر خود را در قبل و بعد از انقلاب به وجه شایسته ای انجام داده است.

وي با اشاره به فراز و فرودهاي انقلاب اسلامي در نيم قرن گذشته، گفت: مباني نظري امام(ره) در باب حكومت، نقش مردم، ستيز با قدرتهاي ستمگر، نقش علما و نخبگان درهدايت جامعه، لزوم رجوع به احكام الهي براي حل مشكلات اقتصادي، اجتماعي و سياسي و... پررنگ‌تر از هميشه در ايران و جوامع اسلامي مطرح است و ذهن علما و انديشمندان و روشنفكران را به خود مشغول داشته است.

حبیبی با اشاره به ارتحال حضرت امام در 14 خرداد نیز اظهار داشت: امسال ما بيست و چهارمين سالگرد عروج ملكوتي حضرت امام(ره) را پشت سر مي‌گذاريم و همراه عاشقان و شيفتگان آن حضرت به سوگ مي‌نشينيم ما شهادت مي‌دهيم حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي جانشين بر حق امام(ره) طي 22 سال گذشته خط امام و راه امام را باجانفشاني و فداكاري پاسداري كردند و اجازه ندادند بدخواهان مسير حركت انقلابي امام(ره) را در ايران و منطقه و جهان مخدوش كنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: امروز بيداري اسلامي در جهان اسلام و بيداري انساني در جهان مرهون صيانت از گفتمان انقلاب اسلامي است . بذري كه امام (ره) در 15 خرداد 42 كاشته امروز به صورت يك شجره طیبه ثمرات و ميوه‌هاي خود را در سرزمينهاي اسلامي داده و مي‌دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه اكنون ما در دهه چهارم حيات انقلاب اسلامي به سر می بریم، گفت: گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت از دل گفتمان انقلاب اسلامي امام خميني(ره) برآمده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم كمتر از دو هفته ديگر به پاي صندوقهاي راي مي‌روند تا سكان اجرايي كشور خود را به فردي امين، لايق و كارآمد و باتجربه دهند. خوشبختانه مقدمات يك انتخابات پرشور و حماسی فراهم آمده است و با حضور پرشور مردم فرصت مداخله از قدرتهاي جهاني در انتخابات رياست جمهوري اسلامي گرفته شده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: با برگزاري مناظره‌ها انتخابات وارد فاز جديدي شده و امكان ارزيابي و درستي شعارهاي نامزدها را ممكن ساخته است. امروز ما شاهد يك فضاي اخلاقي و عقلاني هستيم واز احساسات تحريك كننده و تخريب‌‌آميز فاصله گرفته‌ايم و مردم مي‌توانند دراين فضا به راحتي دست به انتخاب اصلح بزنند.

وي با اشاره به راي تمايل شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي بیان داشت: حزب با حفظ احترام به همه نامزدها از ميان آنها آقاي دكتر علي اكبر ولايتي را برگزيد و او را كارآمدتر و پرتجربه‌تر و آشناتر به مسايل منطقه و جهان مي‌داند.

حبیبی افزود: آنچه مطلوب ما در اين انتخابات است برگزاري يك رقابت توأم با رفاقت و همراه با رعايت چهارچوبهاي اخلاقي است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك پيروزيهاي ارتش سوريه در جنگ با تروريستها گفت: قدرتهاي جهاني سوريه را ميداني براي هلاكت تروريستها در آورده‌اند. پيروزي ارتش سوريه در القصير و آزادسازي مناطق شيعه نشين نشان داد توطئه قدرتهاي جهاني در بيرون كردن سوريه از محور مقاومت شكست خورده است.

حبیبی با اشاره به حضور 40 كشور اسلامي در نشست دوستان سوريه در تهران عنوان کرد: اوضاع سوريه مورد توجه جامعه جهاني است عدم همراهي چين و روسيه با غرب در صدور تروريست به سوريه نشان داد كه توطئه جهاني عليه ملت مظلوم سوريه شكست خورده است.

وي در پايان با گراميداشت سالروز بعثت نبي اكرم(ص) اظهار اميدواري كرد: جهان بدين مناسبت در آستانه بعثت ديگري قرار گيرد كه همه كشورهاي اسلامي از ستم متجاوزان آمريكايي و رژيم صهيونيستي رها شوند.

۱۳۹۲/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...