نسخه چاپی

والیبالیستی كه كنار زمین جان‌داد+عكس

عکس خبري -واليباليستي که کنار زمين جان‌داد+عکس

مسئولان فدراسیون والیبال ایتالیا بعد از برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم ملی فرانسه مراسم بزرگداشتی ویگور بوولنتا بازیكن تیم والیبال ماچراتا را كه در كنار زمین بازی جان داد برگزار كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویگور بوولنتا والیبالیست تیم ماچراتا که در سال ۱۹۷۴ متولد شده و توانست با راهیابی به تیم ملی والیبال این کشور در پیراهن این تیم در سال ۱۹۹۵ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به عنوان پیروزی دست یافته و در کنار تیم ملی والیبال ایتالیا هم در سال ۱۹۹۶ به مدال نقره در المپیک دست یابد. این بازیکن در سن سی و هفت سالگی در حالیکه چند دقیقه بیشتر از بازی تیمش ماچراتا مقابل تیم فورلی درچهارچوب رقابت های سوپر لیگ والیبال ایتالیا دچار ایست قلبی شده و جانش را در کنار زمین از دست داد.


این اتفاق شوک بزرگی برای والیبال ایتالیا به همراه داشته و باعث شد تا مسئولان فدراسیون والیبال ایتالیا به همراه مسئولان باشگاه ماچراتا در حاشیه برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی والیبال فرانسه که به منظور آمادگی برای حضور در رقابت های لیگ جهانی والیبال صورت گرفت اقدام به برگزاری مراسمی برای بزرگداشت این بازیکن کردند.

گفتنی است: این جشن بعد از شکست ایتالیا در بازی دوستانه مقابل فرانسه در مقابل چشم هزاران هوادار ایتالیا و خانواده این بازیکن برگزار شد.

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
محسن
0
0
۱۳۹۲/۳/۱۲
جشن نه مراسم
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...