نسخه چاپی

بیانیه جنبش دانشجویی اصولگرایی در حمایت از ولایتی

عکس خبري -ولايتي: درباره حضور در انتخابات زمان ديگري صحبت مي‌کنم

جنبش دانشجویی اصولگرایی در حمایت از ولایتی با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود از ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام كرد.

به گزارش نما ، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدایی که ما بندگان را فکرت آموخت تا راه صلحا را برگزینیم. تقدیر این گونه رقم خورد که این بار ما نسل سوم انقلاب در این پیچ تاریخی و سیاسی کشورمان قصد آن کنیم که با استعانت از پروردگار متعال در این عرصه سهیم باشیم تا با کسب حداکثر مشارکت بار دیگر وحدت کلمه و وفاداری به انقلاب و نظام را به رخ جهانیان کشیده و دشمنان خود را مایوس کنیم.

اولین اصل برای این جنبش فارغ از هر نتیجه ای لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه مان برای ایجاد مشارکت حداکثری بوده و ما هر هشت نفر از عزیزان را که به تایید شورای نگهبان رسیده اند از افراد خدوم این نظام و ملت می دانیم اما بر اساس تکلیف پس از تحقیقات بسیار و الگو قرار دادن معیارهای رهبر حکیممان فرد اصلح را به زعم این جنبش انتخاب کرده و حمایت خود را از دکتر علی‌اکبر ولایتی اعلام می‌داریم.

ما ایشان را فردی متدین، معتدل و مشورت‌پذیر، انقلابی و دارای تجربه و تخصص می‌دانیم؛ ایشان را فردی مخلص و متعهد به این نظام و به اصل والای ولایت فقیه دانسته و به عدد سن خود شاهد وفاداری ایشان به رهبر فرزانه‌مان بوده و ایشان را یاوری مخلص دانسته‌ایم.

در این اوضاع کنونی کشور که نیاز به ترمیم اقتصاد داخلی و سیاست بین‌المللی کاملا حس می‌شود، دکتر ولایتی را بر اساس سوابقشان طبیب اقتصاد و سیاست دانسته و امیدواریم با انتخاباتی پر شکوه بار دیگر با آرمان های امام راحل عزیزمان تجدید میثاق کرده و پاسدار خون شهدا باشیم.»

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...