نسخه چاپی

نامزدها كدام عضو خانواده‌شان را به تلویزیون فرستادند

در حالی برنامه «عصر خانواده» با حضور خانواده نامزدهای انتخاباتی آماده پخش شده است كه خانواده سه تن از نامزدها در این برنامه غایب هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، «عصر خانواده» با اجرای مژده لواسانی در گفتگو با خانواده نامزدهای انتخاباتی به زندگی شخصی این افراد می‌پردازد و شخصیت آنها را از زوایه یک همسر یا یک پدر با پخش از شبکه دو سیما مورد بررسی قرار می‌دهد.

خانواده هر کدام از نامزدهای انتخاباتی در این برنامه حضور متفاوتی داشته و برخی هم اصلا راضی به شرکت خانواده‌شان در آن نشده‌اند از جمله سعید جلیلی، حسن روحانی و علی اکبر ولایتی که هنوز عضوی از خانواده آنها به برنامه نیامده است.

از میان دیگر نامزدها همسر غلامعلی حداد عادل به برنامه آمده و محسن رضایی نیز سه دخترش را برای شرح وجوه شخصیت خود به برنامه فرستاده است. همچنین همسر و پسر ارشد محمدرضا عارف در این برنامه حضور دارند و دو پسر سیدمحمد غرضی نیز به نمایندگی از پدر در «عصر خانواده» گفتگو داشته‌اند.

سهم محمدباقر قالیباف از این برنامه نیز به همسرش زهرا مشیر رسیده است. گرچه روز گذشته یازدهم خرداد اعلام شد پخش برنامه از امروز ساعت ۱۷ خواهد بود اما به نظر می‌رسد پس از بازتاب‌های نخستین مناظره انتخاباتی، حساسیت شورای تبلیغات نسبت به برنامه‌ها افزایش پیدا کرده و هنوز پخش «عصر خانواده» را قطعی نکرده‌اند.

در صورت قطعی شدن زمان پخش برنامه، ترتیب روی آنتن رفتن برنامه‌ها بر اساس حروف الفبا است و جز سعید جلیلی که اولین نفر این فهرست بوده و به حضور خانواده‌اش علاقه‌ای نشان نداده، ممکن است دیگر کاندیداهای غایب یعنی روحانی و ولایتی با تماشای برنامه به حضور در آن راغب شوند.

۱۳۹۲/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...