نسخه چاپی

تذكر بعلت نشست و برخاست مشایی با هدیه تهرانی

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی كه مشایی با هدیه تهرانی نشست و برخاست می كرد و از كوروش و داریوش سخن می گفت به آقای احمدی نژاد گفتم كه به او تذكر دهید.

به گزارش نما به نقل از مهر، حمید رسایی بعدازظهر امروز در مراسمی که از سوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه قهرودی ها برگزار شد با بیان اینکه هرگاه دولت ها به آرمانهای اصیل انقلاب نزدیک بودند خدمت رسانی در آنها افزایش داشته و هر قدر از این آرمانها فاصله گرفتند خدمت رسانی آنها کمتر شده است گفت: همان روزی که دولت بازرگان با اشغال لانه جاسوسی دستش را بالا برد و گفت که کار نمی کنم، ماهیت نهضت آزادی و ملی مذهبی ها روشن شد.

وی افزود: دولت بعد دولت خیانت بود که با رای 11 میلیونی روی کار آمد اما به آرمانهای امام و انقلاب خیانت کرد و امروز بنی صدر در فرانسه زندگی کرده و وابستگی خود را به غرب نشان داده است؛ یکی از نکات دموکراسی این است گهگاهی در جنجالی که پیش می آید ماهیت یک موضوع روشن نمی شود.

مدیر مسئول هفته نامه "9 دی" به دولت رجایی اشاره کرد و گفت: این دولت ، دولت گفتمانی بود با این که عمر کمی داشت اما نزدیکترین قرابت را با مبانی انقلاب اسلامی و مبانی امام داشت.

وی ادامه داد: بعد از دولت خیانت، دولت جنگ که مقام معظم رهبری در راس آن بود روی کار آمد و در دوره دوم ریاست جمهوری مقام معظم رهبری نیز با مشارکت بیشتر مردم وی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد یعنی در این دوره بیشترین مشارکت سیاسی را داشتیم.

این نماینده مجلس با اشاره به دولت سازندگی ادامه داد: دولت سازندگی با اتمام جنگ روی کار آمد که در دور دوم آن کاهش مشارکت و کاهش رای آقای هاشمی را داشتیم؛ دولت بعدی اصلاحات بود که البته مدتی بعد از روی کار آمدن آقای خاتمی واژه اصلاحات وارد ادبیات سیاسی شد و معلوم شد که منظور از آن اصلاح مبانی اسلام و انقلاب است، امروز هم بسیاری از عناصر آن یا در شبکه های معاند هستند یا به سازمانهایی که عقبه آنها به سازمانهای جاسوسی وصل است، فعالیت می کنند برخی هم در کودتای 4 سال پیش نقش اصلی را داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از این دولت، دولت احمدی نژاد روی کار آمد ادامه داد: هر دولتی که به اهداف و گفتمان انقلاب و امام و رهبری نزدیک بود خدمتگزار و هر دولتی از این گفتمان فاصله گرفت خدمتگزاری آن کم شد؛ دولت موقت و خیانت هم اصلا خدمت رسانی نداشتند.

رسایی گفت: مهمترین وظیفه دولت موقت ایجاد سازوکار برای انتخابات بود که نتوانست به آن عمل کند. مهمترین وظیفه دولت بنی صدر سامان دادن به جنگ بود که ما در دوران ریاست جمهوری وی بیشترین شکست ها را در جنگ متحمل شدیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه غیر از این دو دولت بقیه دولت ها هم خدمتگزار بوده و هم هزینه زا بوده اند ادامه داد: حتی دولت اصلاحات هم خدمت رسانی داشت منتهی خدمات آن از مضراتش کمتر بود.

وی گفت: دولت هاشمی دولت پرکاری بود ولی به دلیل سیاست های اقتصادی که تورم 49 درصد را به دنبال داشت و این تورم حاصل هیچ جراحی اقتصادی نبود باعث شد که برای اولین و آخرین بار اغتشاشات اجتماعی بدون زمینه سیاسی در شهرهایی مانند اراک ، قزوین و مشهد شکل بگیرد و مردم در برخی شهرها به فروشگاههای بزرگ حمله کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در سال 88 عده ای در تهران آشوب کردند ولی این آشوب زیرساخت سیاسی داشت ادامه داد: دولت سازندگی به دلیل داشتن شرایط اقتصادی نامناسب و شکل گیری مدیران و طبقات اشرافی باعث شد که مردم احساس کنند طبقه ای از مدیریت شکل گرفته که هیچ ارتباطی با انقلاب ندارد.

رسایی افزود: در دولت اصلاحات نیز کار اصلی حمایت از احزاب ، گروهها و روزنامه ها شد که شعار آن توسعه سیاسی بود.

وی با بیان اینکه دولت نهم نسبت به دولت های قبلی خدمت رسانی بهتری داشت چون به گفتمان امام ، رهبری و انقلاب نزدیک شد ادامه داد: همین دولت در دوره دوم خود یعنی دولت دهم کم کم دچار حاشیه شد بخصوص در دو سال اخیر خدمت رسانی آن کاهش یافت و آماری که امروز ارائه می شود به دولت نهم و دو سال اول دولت دهم است.

نماینده تهران در خانه ملت خاطرنشان کرد: این روند باعث شد دولت دهم دچار افول شود و اوج این افول در خانه نشینی نمود یافت، رویکرد آقای احمدی نژاد بقای در قدرت بود و همه چیز را محدود به یک نفر کرد.

وی ادامه داد: موقعی که مشایی با هدیه تهرانی نشست و برخاست می کرد و حرف کوروش و داریوش را می زند به آقای احمدی نژاد گفتم چرا به او تذکر نمی دهید که پاسخ داد کل حزب اللهی ها در کشور 5 تا 6 میلیون هستند اما بخش عمده ای از کشور مردم عادی هستند؛ ما باید 13 میلیون رایی که موسوی دارد را به سبد نظام بیاوریم آنها کسانی هستند که از این چیزها خوششان می آید.

این روزنامه نگار ادامه داد: به آقای احمدی نژاد گفتم با این کار 25 میلیون رای را از دست می دهی، این نگاه غلط است و نگاه بدست آوردن قدرت به هر قیمتی محسوب می شود.

وی گفت: مشایی معتقد بود چون احمدی نژاد در مشت من است 25 میلیون رایی که به او دادند برای من است پس باید 13 میلیون رای را هم جمع کنم و برای این کار به سراغ عقاید سکولاری رفت.

رسایی با بیان اینکه آنها در این سالها مواضع خود را با هاشمی یکی کردند گفت: وقتی آقای هاشمی ثبت نام کرد بازی سیاسی بسیاری به هم خورد؛ امروز رقابت بین تفکر مقاومت و گفتمان سازش و تحجر است و ما نیاز به رئیس جمهوری داریم که به تعبیر رهبری ویژگی های مثبت دولت فعلی را داشته و بدی های دولت را نداشته باشد.

۱۳۹۲/۳/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...