نسخه چاپی

كاندیدایی كه می‌خواهد انتخابات دو قطبی شود

یكی از جریان‌های حاضر در انتخابات در تلاش است تا فضای انتخابات را دو قطبی كند و با استفاده از تجربه سال 84 و 88 خود را به پاستور برساند.

شنيده‌هاي پايگاه جامع انتخابات ايران حكايت از آن دارد در پي ريزش قابل توجه راي يكي از كانديداهاي انتخابات و برخي توصيه‌ها به وي براي كناره‌گيري از اين عرصه، تيم همراه وي تصميم گرفته‌اند كه وارد حوزه خطرناكي شده و با بازي دو قطبي تلاش كنند خود را به عنوان گزينه برتر معرفي كنند.

با توجه به سوابق و كاركردهاي جريان كانديداي مورد نظر و تنها 10 روز مانده به موعد انتخابات، اين تيم تلاش مي‌كند با استفاده از ظرفيت‌هاي خود و كشيدن پاي يكي از رقبا به عرصه مدنظر به مراد خود كه همانا رييس جمهور شدن و دور زدن ساير كانديداهاي مطرح است، برسد.

هر چند پايگاه جامع انتخابات ايران كسب اطلاع كرده است كه اين بازي خطرناك با اعتراض ديگر كانديداها مواجه خواهد شد، اما هشدار مي‌دهد كه اين رويكرد مي‌تواند به منافع ملي كشور ضربه اساسي وارد كرده كه در آينده نزديك نتوان آن را جبران كرد.

نكته مهم در اين ميان آن است كه اين رويكرد باعث خواهد شد ديگر كانديداها نيز از اسناد و مدارك موجود كه از دوران خدمت در راس قدرت با خود به خانه برده‌اند عليه ديگران استفاده كرده و اوضاع به گونه‌اي رقم بخورد كه شرايط بسيار حاد و خطرناك شود.

گفتني است كه در اين بازي كه بدون شك بزرگ‌ترين بازنده آن نظام خواهد بود، بسياري از اسرار كشور توسط رقبا فاش خواهد شد و آنكه در اين ميان بيشترين سود را خواهد برد، دشمناني هستند كه براي هر يك كلمه‌اي كه در اين قطب‌بندي "بي‌دليل و مصنوعي" بازگو مي‌شود حاضر بودند ده‌ها ميليون دلار خرج كنند.

بنابراين به طرف‌هايي كه اين انديشه ناصواب در ذهنشان خطور كرده توصيه مي‌شود كه براي منافع شخصي و جرياني خود و دو روز حضور در قدرت – كه متاسفانه شعارهاي اخلاقي و خدمت به مردم هم سر مي‌دهند!! – مصالح نظام و منافع ملي ايران را فدا نكنند، چرا كه اين مساله "چوب دو سر طلاست" كه ممكن است به ضرر آنها تمام شود، به اين دليل كه مردم ايران ديگر اين بازي‌هاي بچه‌گانه و نخ‌نما شده را به خوبي مي‌شناسند و به مسببان و طراحان آن به هيچ عنوان راي نخواهند داد.

۱۳۹۲/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...