نسخه چاپی

رحيمي در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني استان قزوين:

دولت احمدی‌نژاد سرآمد خدمت‌رسانی به مردم

معاون اول رییس جمهور با بیان اینكه دولت احمدی نژاد در خدمت رسانی به مردم، سرآمد همه دولتهای پس از انقلاب است، گفت: داوطلبان و كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دولت را در خدمت رسانی به مردم الگوی خود قرار دهند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمدرضا رحیمی ظهر امروز ( دوشنبه ) در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و واحدهای تولیدی استان قزوین با گرامیداشت یاد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ،اظهار داشت: در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ دولتی نتوانسته به اندازه دولت دکتر احمدی نژاد پروژه های بزرگ و قابل توجه را برای خدمت رسانی به ملت ایران ارایه دهد .

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های عمرانی ، صنعتی و درمانی که در سفر یکروزه خود به استان قزوین به بهره برداری رساند، خاطر نشان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که از کارهای پر برکت و موثر دولت دکتر احمدی نژاد برای خدمت رسانی به مردم استان قزوین است .

رحیمی افزود : اگر روزانه طرح ها و پروژه های مختلف به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان را مورد بهره برداری قرار دهیم ، مدت زمان باقی مانده از دولت دهم برای افتتاح پروژه های مهم کشور کافی نیست و طرح های زیادی باقی خواهد ماند که به دست دولت آینده به بهره برداری خواهد رسید .

رحیمی استان قزوین را یکی از استانهای مهم کشور برشمرد و افزود : این استان از نظر گسترش صنعت، صنایع مفید و موثری را در خود جای داده است، به گونه ای که امروز در شهرک های ۱۱ گانه صنعتی استان قزوین دیگر فضایی برای گسترش وجود ندارد و دولت باید برای گسترش صنعت در این استان نسبت به ساخت شهرک های صنعتی دیگر اقدام کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی ( ره)‌تصریح کرد : امروز به برکت انقلاب امام خمینی ( ره )‌ و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایران توانسته است به عنوان الگویی برای سایر ملت ها در مقابل همه متجاوزان و زیاده طلبان ایستادگی کند .

رحیمی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب توانسته ایم در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کنیم ،تصریح کرد : دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترین خدمات را به ملت ایران ارایه دهد.

۱۳۹۲/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...