نسخه چاپی

احضار كاردار سفارت قطر در ارتباط با اطلاعیه وزارت اطلاعات

یك منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: روز گذشته كاردار سفارت كشور قطر در غیاب سفیر این كشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد تا او مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به مقامات كشورش برساند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس این گزارش به نظر می رسد این احضار به دنبال اطلاعیه دیروز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته باشد.

گفتني است روز گذشته وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور اطلاعيه‌اي از از كشف شبكه خرابكاري وابسته به دشمنان خبر داده بود.

در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: "سرشبکه این گروه از چند سال پیش به استخدام سازمان جاسوسی یکی از وابسته‌ترین و مرتجع‌ترین کشورهای عربی منطقه درآمده بود. کشوری که در هیچیک از ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی، اطلاعاتی و فرهنگی، قابلیت کوچکترین هماوردی با ایران مستقل و مقتدر و همیشه سرافراز را نداشته و از ابتدا قابل پیش بینی بود که به نیابت از کارفرمایان غربی – صهیونیستیِ حاکمانش، پا به این عرصه‌ی خطرناک گذاشته است، بویژه آنکه در سال‌های اخیر، روز به روز وابستگی‌های آن کشور به رژیم صهیونیستی آشکارتر و حضور رژیم جعلی اشغالگر در این کشور، گسترده تر و همه جانبه‌تر شده است".

۱۳۹۲/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...