نسخه چاپی

نماینده‌ای كه دنبال شهردار شدن است

یكی از نمایندگان جوان مجلس شورای اسلامی، در حال تلاش برای خوشه چینی در لیست های انتخاباتی است و پیشاپیش با كاندیداهای شورای شهرتهران در حال مذاكرات جهت به دست آوردن كرسی مدیریت شهرداری تهران است.


به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، وی که در جریان انتخابات شورای شهر اخیر به شدت سودای شهردار شدن در سر دارد، این درخواست خود را در ملاقات های مختلف مطرح کرده است.

وی که به همراه یک نامزد ناموفق برای ورود به مجلس در حال تلاش و لابیگری برای شهردار شدن است، در دوره سوم شوراهای اسلامی شهر نیز با شعار شهرجوان شهردار جوان به دنبال شهردار شدن بود اما با وجود تلاشی که به کار گرفت موفق به ورود در صحن شورای شهر تهران نشد.

وی در ملاقات هایش در صدد حذف مهره های مستقل از لیست های اصولگرایان است، تا از این طریق امکان مخالفت با شهردار شدن او از بین برود و اعضای شورای شهر آینده، باشهردار شدن او موافقت کنند و مخالفی دربین اعضا نباشد.

اما در روزهای اخیر با تایید صلاحیت بخشی از اصلاح طلبان، مانند محسن هاشمی، اعضای شورای شهر اول از جمله حکیمی پور و... برخی گمانه زنی ها در مورد آرایش شورای شهر تهران در انتخابات پیش رو تغییر کرده و در نتیجه نام افراد دیگری نیز برای شهردار تهران مطرح شده است و در نتیجه راه برای شهردار شدن، نماینده جوان و نامزدهای احتمالی دیگر، سخت تر شده است...

۱۳۹۲/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...